Book Dreams Book Tag

statements_836573.jpg

Ma moly.hu-n kétszer is kihívtak erre a jó kis Book Tagre, ami életem első blogbejegyzése lesz. :D Remélem nektek is tetszeni fog, akik elolvassák ezt a kis bejegyzésem, igyekszem jól csinálni. :)

Nos akkor lássuk az első kérdést.

Book Dreams Book Tag

Köszönöm a kihívást @Niki és @Viktória_Erdei molylányoknak. :) ❤

1. Emy Dust – Egy szexi borítós könyv

Hmm... egy szexi borítós könyv, amit nagyon imádok az nem más, mint Jeanienne Frost: Első lobbanás és a második része a Második kísértés c. könyv. Ezen kívül még Ker Dukey - K. Webster: Elveszett babácskák c. könyv. :) ❤

covers_525773.jpg

covers_518447.jpg

covers_633217.jpg

 2. Emily Hart – Egy történelmi romantikus könyv

Robin O'Wrightly: Emlékkönny c. könyv, tavaly olvastam, és nagyon imádom, bármikor újra tudnám olvasni, és fogom is. :) ❤

covers_492947.jpg

 3. Susannah Skiethen – Egy abszolút romantikus könyv, amit mindenkinek ajánlanál

Jennifer L. Armentrout: Várok rád c. könyvet, bármikor nekem nagyon tetszett. :)

covers_397844.jpg4. Heniko Sakka – Egy Young Adult könyv, ami a kedvenced lett

Holly Black: A gonosz király és A kegyetlen herceg című könyveket. :) A harmadik részt még nem olvastam, de már lassan sorra kerül ő is. :) ❤

covers_509151.jpg

covers_578966.jpg

 5. Melinda Bald – Egy szigorúan +18-as könyv
Idén olvastam a két írónő legújabb könyvét, ami nagyon megfogott, és szerintem brutál jó lett, talán még az első részénél is brutálisabb, sőt izgalmasabb is. Végre kiderül kicsoda is igazából Benny, és az is, hogy mitől vált sorozatgyilkossá. Ker Dukey - K. Webster: Elveszett babácskák c. könyv. :) A másik nagy kedvencem L. J. Wesley: Hetedhét birodalom, amit szintén nagyon imádok, az író hitelesen megalkotta a mindenki számára ismerős Hófehérkét, de aki azt hinné, hogy ez csak egy mese, az téved. :D ❤

 

covers_633217.jpg

covers_595757.jpg

 6. Ruby Saw – Egy újrakiadott könyv, aminek mindkét (vagy több) kiadását olvastad

Suzanne Collins: Az éhezők viadala sorozat eddigi csak 2 keménykötésű új megjelenését olvastam el, de lassan sorra kerül A kiválasztott is a befejező rész. :D ❤

covers_560478.jpg

covers_560479.jpg

 7. Rick Reckless – Egy olyan könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Hmm... bevallom, hogy néha én is követek el ilyet, de azért többségében azok mindig is tetszettek kívül belül is, de néha megesik, hogy csalódom a tartalmában. De ez a könyv nekem tetszett azért Jennifer L. Armentrout: Míg a halál... c. könyv. :)

covers_591952.jpg

 8. Virgin Bergh – Egy 500+ oldalas könyv

Kapásból tudok ide mondani többet is, amit nagyon szeretek, és az Sarah J. Maas nevéhez fűződik a Tüskék és rózsák udvara sorozata, és az Üvegtrón. :D

covers_418224.jpg

covers_267224.jpg

 9. Nina Collins – Egy könyv, amin sírtál
Ritkán sírok, de legutóbb Lisa De Jong: Amikor esik... és Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai voltak azok, amit megkönnyeztem. :)

covers_369180.jpg

covers_368147.jpg

 10. S. A. Locryn – Egy LMBTQ könyv
Sarina Bowen - Elle Kennedy: Ez a srác c. könyv. Tavaly olvastam, de nekem nem lett kedvenc. :/

covers_518635.jpg

 11. Isabella Starling – Egy dark romance stílusú könyv
Katy Evans: Real - Valós c. könyv. Imádom Remmington Tate-t úgy ahogy van. :) ❤

covers_550653.jpg

 12. Lis Ohtears – Egy ifjúsági fantasy

Hmm... Robin O'Wrightly: Város a föld alatt c. könyv. A Tripiconi sztori második része, amit a múlt héten olvastam. :) ❤

covers_490255.jpg

Kihívottaim erre a jó kis Book Tagre: @BlueDeath, @Ferger_Jolcsi, @Kripley_hadnagy, @Popovicsp87, @Keiran_Rowley, @Pandaaaa, @K_Kata99, @Black_wildow, @LunaNessuno, @L_B_Mariann.

Ezennel a végére is értem a Book Tagnek, én ezeket a könyveket mindenkinek csak ajánlani tudom, remélem ti is találtok köztük nagy kedvencekre, ahogy én is. Szóval mindenkinek további jó olvasást, és még egyszer köszönöm lányok a kihívást. :)

További szép estét mindenkinek!

Smurfettereads