Book Dreams Book Tag
Ma moly.hu-n kétszer is kihívtak erre a jó kis Book Tagre, ami életem első blogbejegyzése lesz. :D Remélem nektek is tetszeni fog, akik elolvassák ezt a kis bejegyzésem, igyekszem jól csinálni. :)
Nos akkor lássuk az első kérdést.
Book Dreams Book Tag
Köszönöm a kihívást @Niki és @Viktória_Erdei molylányoknak. :) ❤
1. Emy Dust – Egy szexi borítós könyv
Hmm... egy szexi borítós könyv, amit nagyon imádok az nem más, mint Jeanienne Frost: Első lobbanás és a második része a Második kísértés c. könyv. Ezen kívül még Ker Dukey - K. Webster: Elveszett babácskák c. könyv. :) ❤
2. Emily Hart – Egy történelmi romantikus könyv
Robin O'Wrightly: Emlékkönny c. könyv, tavaly olvastam, és nagyon imádom, bármikor újra tudnám olvasni, és fogom is. :) ❤
3. Susannah Skiethen – Egy abszolút romantikus könyv, amit mindenkinek ajánlanál
Jennifer L. Armentrout: Várok rád c. könyvet, bármikor nekem nagyon tetszett. :)
4. Heniko Sakka – Egy Young Adult könyv, ami a kedvenced lett
Holly Black: A gonosz király és A kegyetlen herceg című könyveket. :) A harmadik részt még nem olvastam, de már lassan sorra kerül ő is. :) ❤
5. Melinda Bald – Egy szigorúan +18-as könyv
Idén olvastam a két írónő legújabb könyvét, ami nagyon megfogott, és szerintem brutál jó lett, talán még az első részénél is brutálisabb, sőt izgalmasabb is. Végre kiderül kicsoda is igazából Benny, és az is, hogy mitől vált sorozatgyilkossá. Ker Dukey - K. Webster: Elveszett babácskák c. könyv. :) A másik nagy kedvencem L. J. Wesley: Hetedhét birodalom, amit szintén nagyon imádok, az író hitelesen megalkotta a mindenki számára ismerős Hófehérkét, de aki azt hinné, hogy ez csak egy mese, az téved. :D ❤
6. Ruby Saw – Egy újrakiadott könyv, aminek mindkét (vagy több) kiadását olvastad
Suzanne Collins: Az éhezők viadala sorozat eddigi csak 2 keménykötésű új megjelenését olvastam el, de lassan sorra kerül A kiválasztott is a befejező rész. :D ❤
7. Rick Reckless – Egy olyan könyv, amit a borítója miatt vettél meg
Hmm... bevallom, hogy néha én is követek el ilyet, de azért többségében azok mindig is tetszettek kívül belül is, de néha megesik, hogy csalódom a tartalmában. De ez a könyv nekem tetszett azért Jennifer L. Armentrout: Míg a halál... c. könyv. :)
8. Virgin Bergh – Egy 500+ oldalas könyv
Kapásból tudok ide mondani többet is, amit nagyon szeretek, és az Sarah J. Maas nevéhez fűződik a Tüskék és rózsák udvara sorozata, és az Üvegtrón. :D ❤
9. Nina Collins – Egy könyv, amin sírtál
Ritkán sírok, de legutóbb Lisa De Jong: Amikor esik... és Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai voltak azok, amit megkönnyeztem. :)
10. S. A. Locryn – Egy LMBTQ könyv
Sarina Bowen - Elle Kennedy: Ez a srác c. könyv. Tavaly olvastam, de nekem nem lett kedvenc. :/
11. Isabella Starling – Egy dark romance stílusú könyv
Katy Evans: Real - Valós c. könyv. Imádom Remmington Tate-t úgy ahogy van. :) ❤
12. Lis Ohtears – Egy ifjúsági fantasy
Hmm... Robin O'Wrightly: Város a föld alatt c. könyv. A Tripiconi sztori második része, amit a múlt héten olvastam. :) ❤
Kihívottaim erre a jó kis Book Tagre: @BlueDeath, @Ferger_Jolcsi, @Kripley_hadnagy, @Popovicsp87, @Keiran_Rowley, @Pandaaaa, @K_Kata99, @Black_wildow, @LunaNessuno, @L_B_Mariann.
Ezennel a végére is értem a Book Tagnek, én ezeket a könyveket mindenkinek csak ajánlani tudom, remélem ti is találtok köztük nagy kedvencekre, ahogy én is. Szóval mindenkinek további jó olvasást, és még egyszer köszönöm lányok a kihívást. :)
További szép estét mindenkinek!