Húsvéti Book tag :) ❤

105abba11fc3ebf.jpg

Sziasztok kedves olvasóim! Ma egy újabb Book taggel érkezem, amire moly.hu-n Keiran_Rowley hívott ki, az imént. :) A blog indulása óta ez lesz a 6. bejegyzésem. :)

1. Nyuszik
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása

Többet is tudnék mondani, L. J. Wesley: Egy űrállomás-takarító naplója, Brooke, 12 első randi. Tomcsik Nóra: Tél Berlinben.

covers_468053.jpg

covers_485782.jpg

covers_536342.jpg

covers_584414.jpg2. Tojás
Egy könyv, ami meglepett:

Stephen King: A ragyogás, nemrég fejeztem be, és imádtam. :D Ez volt az első King könyvem, és még M. J. Arlidge: Ecc pecc c. könyv, nem hittem volna, hogy tetszeni fog, de aztán kellemesen csalódtam. :D

a-ragyogas.png
covers_348899.jpg
3. Vadászat

Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod:

Hmmm... Jodi Ellen Malpas: Ez a férfi trilógia, amit már szinte lehetetlen beszerezni, de molyos vétellel sikerült. :D

covers_247027.jpg4. Bárányok
Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel

Hát ilyen sajnos nincs. :/

5. Tavasz
Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet:

Suzanne Collins: Futótűz a keménytáblás kiadása :) ❤

covers_560479.jpg

6. Feltámadó a halálból
Egy könyv, egy elhunyt írótól

Agatha Christie: A ferde ház két éve olvastam, könyvtárból kölcsönöztem még kis, és nagyon tetszett nekem. :)

covers_135255.jpg

7. Kosarak
Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel

Pfff... Hát ebből van vagy 500 db. XD De legyen a Sarah J. Maas: Föld és vér háza, amit nagyon nagyon szeretnék megszerezni, és L. J. Wesley: O.N.S c. könyvét. :D

covers_648926.jpgcovers_640285.jpg

8. Cukorka
Egy könyv, ami édes

Hmm... Robin O'Wrightly: Andrea tutto bene. Nagyon szeretem ezt a könyvet, és szerintem nagyon cuki, meg vicces, meg imádni való. :) ❤

covers_609315.jpg

Az én kihívottjaim: @BlueDeath, @Ferger_Jolcsi, @SignoraScheider, @Popovicsp87, @BeerSeeGirl, @K_Kata99, @Pandaaaa, @Patika23, @Black_widow, @Stella_Cohen, @ProKontra, @Puska, @Zivih, @Mirlia, @Aniza, @csakegyluca. :)

Nos, ennyi lett mára, remélem tetszeni fog nektek is, és mindenkinek további jó olvasást, vagy filmezést, sorozatozást, vagy amit éppen csinál. :D Én nagyon élveztem ezt a Book tag kitöltést is, és még egyszer köszönöm Keiran Rowley-nak a kihívást. :) Olvassatok sokat! :D

Smurfettereads