Robert Kirkman: Menedék (The Walking Dead: Élőhalottak 3.) c. képregény értékelése

covers_157513.jpg

Egy újabb értékeléssel érkezem, de most egy képregényről a: Robert Kirkman: Menedék (The Walking Dead: Élőhalottak 3.) c. kötetről, aminek az olvasását szintén nagyon élveztem. :D Gyorsan lehet vele haladni, nagyon olvastatja magát, sőt egyszerűen letehetetlen, az egész sztori teljesen beszippant, és mire feleszmélsz már vége is. :D Az illusztrációk annyira jók még mindig, ahogy a karakterek is, a történet pedig tovább bonyolódik, de még mindig ugyanolyan pörgős, mint az első két része, csak ez kissé inkább nyugisabb mégis egy csöppet, nem túl sok a vérengzős jelenet, de azért akad benne, ahogy zombik is. :D

Fülszöveg:

"Naponta hány olyan óra van, amit nem a tévé előtt töltünk?
Mikor tettünk utoljára valódi erőfeszítéseket azért, hogy elérjük, amit akarunk?
És tényleg szükségünk is van mindarra, amire vágyunk?
Most minden megváltozott. Az anyagias, léha fogyasztói lét helyébe a túlélés és a felelősség lépett. Rettenetes járvány söpört végig a bolygón.
Visszatértek a holtak, és az élőkre vadásznak. Hónapok alatt összeomlott az emberi civilizáció.
A társadalomnak vége. Kihaltak a boltok. Nem hoz levelet a postás, üresen sistereg a tévé.
Meg kell próbálnunk végre tényleg élni – egy halottak által uralt világban."

Értékelés:

Rick és társai, családja, barátai sorsa tovább bonyolódik, de most úgy tűnik végre biztonságos helyre találtak, és végre elkezdhetnének normálisan élni, visszarázódni a régi kerékvágásba, de ez még sem olyan egyszerű, ahogy azt ők gondolták volna. Új karakterek is csatlakoznak a történetbe, akik így vagy úgy, de befolyásolják a kis társaság helyzetét.

Azért az író itt sem kímélte a karaktereit, jó páran odavesznek a sztori közben, és ami újabb kalandokat szül, és vitát gerjeszt. Már az elején beindulnak az események, és a cselekmények is teljesen felpörög, és sorra történik minden, az olvasó egyáltalán nem unatkozik, legalábbis én végig nagyon élveztem, Rick és a többiek kalandját, és már alig várom a következő részt, főleg, hogy a vége úgy ért véget, ahogy és nagyon kíváncsi vagyok mi történik azután, mert ismét jó nagy kalamajkába kerültek, pedig azt hitték végre menedékre leltek. :D

De Lorit még mindig ezek után se csípem, nagyon idegesítő szegény nőci, és persze Andrea is és Carol is picit bosszantott ebben a részben. Azon végképp megvagyok döbbenve még mindig, hogy Andrea és Dale... Tyreese és Carol... kicsit fura, de mégis nagyon tetszik, ahogy a sorozatot is imádom. :D Carl és Sophie nagyon cukik, és Maggie meg Glennt is nagyon szeretem, ahogy Ricket is. Shane egy picikét hiányzik, de azt hiszem az ő része már totál lezárva. XD

Kedvenc idézeteim:

"– Én megmondtam, hogy ez szívás lesz.
– És igazad lett." (8. oldal)

"– Légy nagyon óvatos odabent, Rick! Halálra fogom aggódni magam.
– Ne izgulj, édesem, Tyreese majd vigyáz rám.
– Akkor nem most kellene elárulnom, hogy félek a sötétben, ugye?" (20. oldal)

"– Micsoda gyönyörű látvány!" (31. oldal)

"– Sok szerencsét.
– Kösz!" (55. oldal)

"– Engem nem zavar. Amíg együtt lehetünk, nem érdekel, mit mesél be magának.
– Szóval, főiskolára jártál? Ezt nem is tudtam.
– Egy nyamvadt szemeszter volt csak. Nagyjából egy időben fogyott el a pénzünk és kezdtem el bukdácsolni. A hivatalos verzió attól függ, ki kérdezi.
– Két válasz egyszerre! Megtisztelő!
– Az bizony! Ez a szoba eléggé távol van mindentől. Tényleg biztonságos erre?
– Igen.
– Akkor lássunk is neki, szexi fiú.
– Hmm… Ilyen székben még sosem csináltam.
– Lássuk, sikerül-e a számot nulláról feltornázni háromra. Gyere szépen." (56-67. oldal)

"– Csak túl kellett feszítened a húrt!" (81. oldal)

"– Hogyan tagadhatnám meg egy nő kérését?
– Ne lazsálj, hideg a padló.
– Kapkodj csak nyugodtan. Én nem fogok.
– Értem, uram!" (98. oldal)

"– Ha ölsz, meghalsz. Ilyen egyszerű." (109. oldal)

Képregény adatai:

Képregény: Robert Kirkman: Menedék (The Walking Dead: Élőhalottak 3.) 

Kiadó: Book & Stuff

Kiadás éve: 2016

Oldalszám: 136. oldal

Kötés: Puhatáblás

ISBN: 9786158040747

Fordította: Juhász Viktor

Illusztrálta: Charlie Adlard

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a képregényeket.
16 éven felülieknek leginkább. :)

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag.jpg

Végszó:

Szóval, nekem ez a része is nagyon tetszett, és csak ajánlani tudom mindenkinek, megéri elolvasni. :) Az illusztrátor is nagyon szuper, ahogy az író is, engem teljesen levettek a lábamról. Imádom a TWD-t. :) További jó olvasást mindenkinek. :)

Smurfettereads