Misaho Kujiradou – Courtney Love – D. J. Milky: Princess Ai 3. – Végkifejlet

covers_20628.jpg

Ma egy újabb manga értékelését hozom, aminek ma befejeztem az utolsó részét is, éppen az imént, és ez a rész is nagyon tetszett. :D Pörgős volt, és szórakoztató, vicces és egyre jobban tetszenek a karakterek is, meg a sztori is, ami tovább bonyolódik. :D

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A gyönyörű Ai hercegnő önfelfedező kalandja a Föld bolygón a végéhez közeledik. Miközben távoli hazájából, Ai-Földről még elszántabb üldözők érkeznek elfogására, lemezkiadója is nekilát, hogy frissen felfedezett rockdívájából hullócsillagot csináljon. Még ha szerelme, Kent mellette is van, vajon sikerül-e Ainak túlélnie ellenségei merényleteit, és békét vinnie gondoktól tépett hazájába? Minderre fény derül az Ai hercegnő kalandjait bemutató mangasorozat befejező részében, melyben az események megdöbbentő végkifejletet érnek el.

Értékelés:

Ai hercegnőnek tovább bonyolódik a sorsa, miközben folytatja a rockdívaként a zenei pályafutását, még az ügynöksége is ellene fordul, ráadásul az ellenség is tovább vadászik rá, nem adják fel egy könnyen. De közben Ai emlékei is lassacskán visszatérnek, és újabb puzzle darabka kerül a helyére, amitől teljes lesz a sorsa is, és kiderül mi célból került le a földre.

Kent és Ai nekem mind a három részben nagyon szimpatikus páros, annyira jó fejek mindketten. :D Ai ebben a részben kevésbé volt hisztisebb, mint a másik két részben. Rájött végre, ki is ő valójában, és mi célja van, nem csak az embereket érintőlegesen, hanem a másik fajt is, akik egészen eddig ellenségként kezelték Ait. Ez a rész is ugyanúgy pörgős, szórakoztató, vicces, és még mindig tetszik ez a zenei meg a fantasy világ felépítése is. Én csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a manga sorozatot, megéri elolvasni. :D

Kedvenc idézeteim:

"– Néha egy kicsit hisztis, én akkor is nagyra tartom. Mert szembe mer szállni a félelmeivel. A belsőkkel is, és a külsőkkel is." (16. oldal)

"– Kikészít ez a feszültség!" (41. oldal)

"– Mindketten tudjuk, hogy szorít az idő." (47. oldal)

"– BOLOND vagy! Miközben fiútól fiúig rohansz, észre sem veszed, hogy a fiúk, akik állítólag szeretnek, egész idő alatt csalnak!" (71. oldal)

"– Sebeidet szeretnéd nyalogatni? Megértem. Tedd azt." (86. oldal)

"– Változtasd vissza a benned élő gyűlöletet szeretetté!" (90. oldal)

"A Halál jár velem…
Mióta csak lélegzem!
A halál jár velem,
Véres mind a két kezem!" (109. oldal)

"A végzet sötétje körülölel,
és a Halál jár velem!" (111. oldal)

"– A rajongóid… visszatükrözik igazi arcodat: a pusztítóét. Pusztító vagy, mint minden ember." (129. oldal)

"– Én csak azt akartam, hogy… világos legyen. Fényt akartam… reményt… erőt… és szeretetet. Fényt, ami kivezeti az embert minden sötétségből. Akiben a szeretet a fényből származik, megmenekül minden bajtól. Azt hiszem ez fordítva is igaz." (157-158. oldal)

"Sebem sok volt, halált vártam,
Élni tovább nem próbáltam…
De amit kerestem,
Mi elveszett, megvan…
Feléledt szerelmünk,
Csókolj meg halkan!
És éjjel teljes lesz végre a szerelmünk!" (169-170. oldal)

A manga adatai:

Manga: Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky: Világosság (Princess Ai 2.)

Kiadó: Fumax

Kiadás éve: 2007

Oldalszám: 200. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Szeredás Lőrinc

ISBN: 9789638736475

Illusztrálta: Kujiradou Misaho, Yazawa Ai

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a mangákat, és a fantasyt. :)

Ennyi csillagot adok rá:

csiiiiiiiiiillag4.jpg

Végszó:

Szóval, nekem tetszett nagyon is, örülök, hogy ezt is kipróbálhattam végre, és nem csak regényeket és képregényeket olvashattam, hanem már mangát is. :) Mindenkinek csak ajánlani tudom. :) További jó olvasást mindenkinek! :)

Smurfettereads