L. J. Wesley: O.N.S. Egyéjszakás kaland c. könyv értékelése

covers_708203.jpg

Azt hiszem ez lesz az idei utolsó bejegyzésem itt, és nem mással zárom az idei évet, mint az egyik hazai kedvenc íróm könyvével, vagyis: L. J. Wesley: O.N.S. azaz Egyéjszakás kalanddal. :D

Fülszöveg:

"Élvezni az életet, kötöttségek nélkül. Emma mindössze ennyire vágyik. Egyetlen éjszaka, és semmi több. De mi van akkor, ha a partnere másképp gondolja?
Conor szinte első látásra belehabarodik a lányba és esze ágában sincs beérni az egyéjszakás kalanddal."

Értékelés:

Azt már tudni rólam, hogy nagyon szeretem L. J. Wesley történeteit, ezzel sem vagyok másképp. XD Egy helyben ülve kiolvastam, megszakítás nélkül, csak olvastam és olvastam. Néha azért felszökkent a szemöldököm, amikor belefutottam elírásba, de mentem tovább, mert Emma végig vezetett magával. Olyan volt, mintha jó barátok lennénk, és csak mesélné nekem szemtől szemben, mit hogyan élt át, és kivel, vagy mitől félt a legjobban, én meg végighallgattam őt, vagyis olvastam, de tök mindegy. XD

A sztori könnyed, laza, humoros történet, nem sokat akar, csak szórakoztatni, megnevettetni, és egy pár órára kikapcsolni a szürke hétköznapokból, nem egy nagy durranás, de épp ezért pont jó, és csak ajánlani tudom mindenkinek, meg amúgy az összes többi L. J. Wesley könyvet. XD Pláne, ha szeretitek a jóféle humort, akkor csapjatok le rá. :D

Emma nekem szimpatikus volt, annak ellenére, hogy egy kis cafka életet élt, és gyűjtötte a skalpokat, ahogy a pasik is szokták, végre egy olyan sztori, ahol a nő hagy faképnél pasit, és nem fordítva. XD Mert Emma ehhez nagyon értett, de volt két támogató személy, akiket az első perctől kezdve megszerettem, és az a Betty néni, meg Michelle. :D Bár azért kár, hogy nem kaptak több közös jelenetet, főleg Michelle és Emma, mert az a reptéri jelenet nagyon vicces volt, azon jót röhögtem. XD

De aztán jött Conor, aki szuper szexi Adonisz, úgy olvastam volna még róla, és nagyon is szimpi volt nekem. :D Kíváncsian vártam, hogy alakul majd az ő sorsa is a történetben, kár lett volna, ha nem úgy alakult volna, ahogy végül is alakult, és tökre örültem a végeredménynek. :D Jó kis lezárás volt, bár még van hiányérzetem, mert baromira rövid lett ez a regény, és túl kevés is, úgy olvastam volna még, de az író gonoszul hamar lezárta. :( Nagyon nem fair, de mindegy is. XD

Mindig akkor ér véget, amikor nem kéne, de már kezdem megszokni... De végre senki olyat nem nyírt ki, akit megszerettem, ez az tán van remény, hogy továbbra is így alakuljon. XD Leszámítva, azt a bizonyos erős kezdést. :D Még mindig nagyon szeretem az író stílusát, és egy kicsit most jól is esett ez a kisregény, két csalódás után, és tuti ez is majd újraolvasós lesz, bár már csak jövőre. :D

Kedvenc idézeteim:

"Tudom, tudom. Jó nagy szopás. A tény, hogy van laza ötven százalék esélyem erre a gyászra, valamikor tizenhét éves korom körül realizálódott bennem." (5. oldal)

"Ha azt mondom nekik, hogy ez a porszívó még a töküket is kiszívja, na, azzal már talán van esélyem, de biztos voltam benne, hogy ez a rendelések mellett generálna pár panaszt is, arra pedig semmi szükségem nem volt. Valószínűleg, ha azt mondanám, hogy úgy szív, mint én, szintén hasonló eredményt érnék el." (15-16. oldal)

"– Ne fesd az ördögöt a falra!" (29. oldal)

"– Le fogjuk késni a gépet! (…)
– Ha magadban jajveszékelnél, az sokat segítene a koncentrálásban!" (32. oldal)

"Nincsen esze, legyen GPS-e." (42. oldal)

"– Figyelj, én nagyon…
– Leszarom, hogy mennyire sajnálod! (…) – Egy cseppet sem érdekel! Ahogy téged sem érdekelt se most, se soha, hogy velem mi van!" (63. oldal)

"– Figyelj, ami a tegnap estét illeti…
– Várj, kitalálom – szakított félbe. – Hiba volt, igazából nem is akartad és megmaradnál a kalandjaidnál?
– Nagyjából – helyeseltem. – Leszámítva a nem akartam részt. Nyilván nem azért másztam be melléd, mert kényszerítettek.
– Kérdezhetek valamit?
– Persze.
– Mi elől menekülsz?
– Nem menekülök – ellenkeztem.
– Ugyan – legyintett. – Legalább magad előtt ne tagadd. Ha nem menekülnél, akkor nem lennél ennyire az ellen, hogy valaki egy kicsit nagyobb szerepet vállaljon az életedben. Nem ragaszkodnál ezekhez a nevetséges egyéjszakás kalandokhoz.
– Egyszerűen csak nem nekem való a tartós kapcsolat." (87-88. oldal)

"– Azt hittem, hogy ez egyértelmű – vágott meglepett képet.
– Nekem nem az, szóval világosíts fel!" (102. oldal)

"– Te is jól tudod, hogy félek a tűktől – feleltem kiutat keresve a csapdából.
– Ugyan! Egy apró szúrás, meg se érzed!
– Ezt mondtad akkor is, amikor a fogorvos érzéstelenítőt adott, és valahogy mégis éreztem. Nagyon is!" (119-120. oldal)

"– Én megmondtam – suttogtam megrendülten, könnyekkel a szememben.
(…)
– Nem mondtál te meg semmit! – felelt sírós hangon. – Semmit az égvilágon." (130-131. oldal) "– Az apró pillanatokat szeretem igazán – ismételte. Felnőtt emberek vagyunk, mind a kettőnknek megvannak a maga dolgai, nyilván nem érünk rá, hogy folyamatosan egymáson lógjunk. De vannak azok a pillanatok, amikor történik valami, vagy csak eszedbe jut a másik, és érzed a késztetést, hogy azonnal ráírj, vagy küldj egy képet, mindegy, csak jelezd, hogy gondolsz rá. Ezeket a pillanatokat szeretem." (138-139. oldal)

"A srác, aki akkor sem adta fel, amikor kifejezetten kértem. A srác, aki saját magamtól mentett meg azzal, hogy belépett az életembe." (146. oldal)

Könyv adatai:

Könyv:  L. J. Wesley: O.N.S. Egyéjszakás kaland

Kiadó: Mogul

Kiadás éve: 2021

Kötés: Puhatáblás

Oldalszám: 150. oldal

ISBN: 9786156170125

Ajánlom: Azoknak, akik szeretik a humoros, romantikus regényeket. :)

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag.jpg

Végszó:

Szóval, mindenkinek csak ajánlani tudom az L. J. Wesley könyveket, ahogy az O.N.S-t is. :) Boldog új évet, és további jó olvasást mindenkinek. :)

Smurfettereads