Jeaniene Frost: Lángok ​kötelékében (Az éjszaka hercege 3.) c. könyv értékelése

covers_674598.jpg

Az imént fejeztem be Jeaniene Frost: Lángok ​kötelékében (Az éjszaka hercege 3.) c. könyvet, és ez is ugyanannyira tetszett, mint az első két része, Vlad még mindig gyönyörű pasi. ☺❤

Fülszöveg:

"Aki ​a tűzzel játszik, az megfizet érte.

Leila sokat tanult a vándorcirkusznál töltött évei alatt, de van, amire nem készülhetett fel: hogy hogyan legyen vámpír, és hogyan legyen a történelem leghíresebb vámpírjának felesége. Az új helyzet Leila számára egyszerre veszélyes és szenvedélyes, de az igazi fenyegetés csak most érkezik…

Vladnak le kell győznie ellenségét, akivel évszázadok óta tart a harcuk, és akinek a hatalma vetekszik az övével, a befolyása pedig országokon átível. Vlad számára ismeretlen a félelem, az érzés most mégis hatalmába keríti… félti Leilát, mert az ellenség pontosan tudja, hogy ő Vlad legnagyobb gyengéje. Barátok és ellenségek fognak össze ellene, és a túlzott féltésével bajba sodorja Leilát, így végül az újdonsült felesége iránt érzett szerelem lehet az, ami végleg megpecsételi mindkettőjük sorsát…

Jeanine Frost, a New York Times bestsellerszerzőjének Éjszaka hercege című sorozata a harmadik kötetben elérkezik a tetőponthoz. Vlad és újdonsült felesége, Leila külön utakon járnak, és ezáltal védtelenné válnak a vámpírral szemben, aki a világon egyedüliként elég hatalmas ahhoz, hogy bevégezze az Éjszaka hercegének uralkodását…"

Értékelés:

Az első két részét is nagyon szeretem, és ez is méltó folytatása a sorozatnak, Vlad még mindig szuper szexi, egy félisten. ☺❤ Bár Leila húzásaival nem mindig értettem egyet, most egy kissé bosszantó is volt, főleg mennyit agyalt tök feleslegesen. Néha olyan érzésem volt, mintha ostoba lenne, pedig eleinte nagyon vagány egy erős karakter volt, és bár most is igyekezett keménykedni, de nem igazán éreztem, hogy komolyan is gondolja...

Voltak izgalmas részei, és szórakoztatóak, még mindig imádom ezt a fantasy világot. Jó volt, hogy új szereplők, és régiek is visszatértek ebben a részben is, főleg Mencheres, Marthy és Cat is, meg Maximus, Gretchen is. :) Hugh-t, Leila apját ugyanúgy nem csípem még mindig, ahogy Szilágyit gyűlölöm. Az előző részekben sem voltak a szívem csücskei, mindkettőjük más és más miatt nem birok elviselni.

Ebben a részben kevesebb volt az erotikus rész, és nem sok akció volt benne, de azért voltak izgalmas jelenetek, és a cselekmény most is ugyanúgy pörgős volt, és a fordulatok is tetszettek, szóval ezt is ugyanúgy élveztem. :D A borítója még mindig szexi. ☺❤

Kedvenc idézeteim:

"A vámpírokban van egyfajta kecsesség, valami, amitől a mozdulataik lágyak, akár a köveken legördülő patak vize." (7. oldal)

"Vlad veszélyes képességeinek voltak bizonyos pozitívumai is, például hogy a teste izzott, mint az olvadt acél, ha a hatalma – vagy esetleg a vágya – beindult.
A kezemmel elengedtem a haját, hogy megszabadítsam a rajta maradt ingdaraboktól. Forró, izmos teste szinte perzselte a mellemet, ahogy még közelebb nyomult. Sötét, vágyakozó morgás hagyta el az ajkát, amikor a kezem végigsimított kidolgozott hasán, majd benyúltam a nadrágjába. A lábamat a dereka köré fonta, és a testével szegezett a falnak, amíg leszaggatta rólam a jelmezem alsó részét.
A szemfogam felhasította a nyelvét, és a vér rezes ízét keverte a csókunkba. Nagyot szívtam belőle, miközben a combomnak feszülő merevedésének dörzsöltem magam. Még erősebben szorított, aztán határozott mozdulattal a csípőjéhez húzta az enyémet, mire a hátam ívbe feszült a mámorító, mindent elsöprő vágytól." (26. oldal)

"(…) ha farok vagy velem, akkor a farkad hoppon marad. Ezt minden nő tudja, és most már a mellettem ülő vámpír is megtanulta.
Ha ez a kényszerű szexmegvonás zavarta is, nem mutatta." (32. oldal)

"– Mert a szeretet mélyebb sebet ejt, mint a legélesebb penge, jobban megnyomorít, mint a törött csontok, és olyan hegeket hagy, amik sohasem halványulnak el. (…) A szeretet megtört, ezért száműztem magamból, és helyette bosszúvágyat és kegyetlenséget öleltem a keblemre. Megfogadtam, hogy senki könyörületére nem bízom magam, legyen az ellenség, szerető vagy barát." (48. oldal)

"– Ne légy ostoba!" (76. oldal)

"– Nem semmi! Van benne spiritusz! Alig várom a műsort!" (89. oldal)

"(…) de a nők nagyon meggyőzőek tudnak lenni, különösképp olyasvalakivel, aki szerelmet érez irántuk.
– Mindig tudtam, hogy belül romantikus lélek vagy (…)" (105. oldal)

"– Ne csináld, kölyök!" 141. oldal

"– Adj húsz percet, hogy kicsípjem magam!" 144. oldal

"– Nem vagy oda Vegasért – jegyeztem meg, de a válasza megnyugtatott, így kortyoltam még egyet.
– Miért volnék? „Ami itt történik, itt is marad.” Mintha csak felszólítanák az embereket, hogy adják át magukat a züllésnek. Már az alapján elegem van, amit a gondolataikból véletlenül meghallok." (146. oldal)

"Hányszor mondjam még el? (…) Bekaphatod!" (165. oldal)

"Ne várj, vedd el, ami a tiéd!" (180. oldal)

"Szabadnak születtem." (208. oldal)

"Talán ideje inkább azzal foglalkozni, hogy elfogadjuk egymást olyannak, amilyenek vagyunk, minden hibánkkal és baklövésünkkel együtt." (230-231. oldal)

"– Hidd el, hogy most mindent akarok, csak meghalni nem!" (253. oldal)

"– Ügyes próbálkozás – mondtam egyenletes hangon –, de baszódj meg, te kibaszott fasz!" (268. oldal)

"– Na, nehogy azzal takarózz, hogy nem szeretett az apád!" (281. oldal)

"(…) Ami elpusztult, azt nem lehet visszahozni, de újjá lehet építeni." (287. oldal)

Könyv adatai:

Könyv:  Jeaniene Frost: Lángok ​kötelékében (Az éjszaka hercege 3.)

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2021

Borító értékelése: 10/10 I.M.Á.D.O.M.

Kötés: Puhatáblás

Oldalszám: 296. oldal

ISBN: 9789634577126

Fordította: Varga Tibor

Ajánlom: Mindenkinek, aki szereti a fantasyt, és a vámpírokat! :)

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag.jpg

Végszó:

Szóval, csak ajánlani tudom, mert nekem nagyon tetszik még mindig Vlad és Leila világa, és az írónő stílusa, meg az egész világ felépítése úgy, ahogy van. :) További jó olvasást mindenkinek!

Smurfettereads