Penelope Bloom: His ​Package – Megkapnám c. könyv értékelése

covers_630783.jpg

Az imént fejeztem be Penelope Bloom - His Package - Megkapnám c. könyvet, és tetszett, bár lassabban haladtam vele, mint szerettem volna, és most róla írok egy kis értékelést. :)

Fülszöveg:

"A ​csomagja belecsusszant a ládámba.
Csillapodj, te perverz! A postaládámba.
Ja, és hogy kinek a csomagja? Persze ki másé, mint a dögös szomszédomé.
Most mondanám, hogy a francba… De őszintén: rég csusszant már bele bármi is a ládámba.
És bár ha választanom kéne, hogy kinek az életét mentsék meg, tízből kilencszer inkább egy macskát választanék, mint egy embert, de ez a pasi másnak tűnt. A folyosó túloldalán lévő lakásban élt, az a tipikus zárkózott, szép cipős típus volt, akinek olyan az illata, mintha egy Calvin Klein-reklámból lépett volna ki, és tuti fogselymezett is. A lényeg, hogy teljesen nyilvánvalóan ura volt az életének. Ő volt Mr. Tökéletes, és ha engem kérdezel, le kellene szállnia a magasból közénk. Vagy csak belém. A hosszú, vastag… Itt inkább abbahagyom ezt a gondolatot.
Miután megtaláltam azt a csomagot, egészen véletlenül valahogyan kinyílt, és hát nem volt más választásom, mint belenézni. Kiderült, hogy Mr. Tökéletes mégsem annyira tökéletes, ugyanis rejteget valamit. Ki gondolta volna?
Segítek: én gondoltam. Vagyis reméltem. És borzasztóan élveztem minden egyes másodpercét annak, ami ezután következett. Még a vibrátoraim társaságánál is jobban. Bár ez talán nem meglepő."

Értékelés:

Számomra ez most nem volt akkora nagy durranás, de jót szórakoztam rajta, kikapcsolódáshoz pont jó, és a karakterek is eléggé szerethetőek, az írónő ismét odatette magát. :) Lilith és Liam szócsatáit nagyon bírtam, és Lilith William párbeszédeit is, ahogy a nagyi karakterét is, jópofa, és tök vicces egy nagyi. XD Szórakoztatóak voltak, és egy-egy jelenetnél jókat nevettem. XD Lilith már a Felfalnámban is szimpi volt, voltak hülye poénjai, de William még mindig nagyon szórakoztató. XD Annyira bírom ezt a pasit, már az első rész óta, egyszerűen verhetetlen, utánozhatatlan. XD

De visszatérve a sztorira, ugyanolyan lightos, mint a többi, vicces és jópofa, örülök, hogy korábbi szereplők is visszatértek. :-D A Celia és Liam közti háború nekem kicsit kevés volt, nem igazán győzött meg, hogy gyűlölik egymást, de a szívatást nagyon bírtam. XD Kíváncsian várom az ötödik részét is, remélem az is ilyen vicces lesz. � Emily és Ryan William és Hailey, Bruce és Natasha, és a nagyi mindegyikük nagyon szimpi, és tök jó fejek :D De most még Kade-t és Price is csatlakozott, annyira viccesek voltak. XD Szóval, most már jöhet a következő. :D

Kedvenc idézeteim:

"– Klassz csomag – jegyeztem meg. […]
[…]
– A magáé nagyobb – közölte a kezemben tartott csomag felé biccentve.
[…]
– Aha, extra nagy dildót rendeltem."

"Azt üzente, hogy a tűrőképességem határára értem, és nincs hangulatom elviselni bárki baromságait. A világ kegyetlen, és én is az vagyok, ha próbára tesznek."

"A szarkazmus és a száraz szavak olyanok voltak számára mint egy játék, sőt, mint egy vizsga."

"– Vigyázz! – figyelmeztettem. – Még pár rosszul választott szó, és a fagyasztókamrámban találod magad.
– Ez miért hangzik enyhén szexuálisan? Azt hiszem, hányni fogok.
– Talán mert olyan a humorérzéked, mint egy középiskolásnak, és neked minden szexuálisan hangzik.
– Teljesen lehetséges, aha. Egyébként, ha nem pipulnál be olyan könnyen, nem lenne annyira vicces szórakozni veled. […]
– Én pedig csak azért dolgozom neked, mert azt tervezem, hogy végül legyőzlek, és birodalmat építek a csontjaidból.
[…]
– Tetszik az ambíció. Csak így tovább, és a végén még eljutsz valahová!
– Eljutásról jut eszembe. Most már elmehetek, ha már elszúrtam azt a hülye melót, amit rám bíztál?
– Menj, kicsikém! Biztosan van még időd valami fekete mágiát gyakorolni vagy szeánszot tartani."

"A macskák igazi seggfejek tudnak lenni."

"– Nagyon szexi vagy, ha dühöngsz."

"– Á, egyáltalán nem vagy őrült…"

"– Mit művelünk? – kérdeztem a csókok között.
– Ezt előjátéknak hívják – mondta lassan, mintha egy gyereknek magyarázna valamit. – Először annyira felizgatlak, hogy állni is alig bírsz, aztán…
– A fogalmat értem – szakítottam félbe. – De mi ez? Mit jelent?
Vállat vont.
– Nem kell, hogy bármit jelentsen. Most az egyszer ne próbálj jelentést kapcsolni mindenhez! Csak tapasztald meg! Éld át! A kérdésekkel foglalkozz később!"

"– Basszus… – zihálta a mellkasomba. – Úgy terveztem, hogy sokkal tovább bírom.
Felnevettem, de a hangom gyenge volt. A testem még bizsergett, a bőrömet lángra gyújtották a gyönyör kellemes hullámai.
– Szerencséd, hogy a minőség, és nem a mennyiség számít. Kezdem újragondolni az álláspontomat a szexjátékok vagy az igazi szex előnyei témában.
– Te lökött! – nevetett.
A mellkasára csaptam, de az ajkamba harapva mosolyogtam.
– Bunkóság valakit lököttnek nevezni, miközben még benne vagy.
[…]
– Hallani akarom, hogy beismered, hogy bármit megtennél, hogy többet kapj ebből. – Finom kis lökéssel megmozdította a csípőjét, ami azonnal újra felgyújtotta a tüzet a hasamban.
– Nem fogom beismerni.
– Nagy kár, akkor azt hiszem, kiveszem.
Felültem, és megragadtam a feszes fenekét, hogy magamban tartsam.
– Nem. Nem veszed!
– A francba, elég izgató, amikor parancsolgatsz nekem.
– Jó. Akkor nem fogod megbánni, ha megparancsolom, hogy ismételd meg. Pont, mint legutóbb!"

"– Nem kell a mocskos pénzed, ceruzapöcs!
[…]
– Már kurva sokszor elmondtam. Ceruzákat mindenféle méretben és formában gyártanak."

"– Tanulj meg járni, pöcsfej!"

"[…] Növessz tököt, és ott vágj vissza neki, ahol fáj! Üss te először, mielőtt nagyobbat ütne!"

Könyv adatai:

Könyv: Penelope Bloom His ​Package – Megkapnám (A vonzalom tárgyai 4.)

Kiadó: Maxim kiadó

Kiadás éve: 2020

Borító értékelése: 8/10 :)

Kötés: EBOOK

Oldalszám: 236. oldal

Fordította: Stier Ágnes

ISBN: 9789634994459

Ajánlom: Azoknak, akik szeretik a laza és könnyed, vicces romantikus könyveket. :)

Ennyi csillagot adok rá:

csiiiiiiiiiillag4.jpg

Végszó:

Szóval, csak ajánlani tudom, nekem tetszett. Az író stílusa is tetszik, remélem a két folytatás is ilyen jó lesz, mint ez is volt, meg az elődei a sorozatnak. :) További jó olvasást mindenkinek! :)

Smurfettereads