Új szerzemények és könyvtári könyvek

hd-wallpaper-sky-blue-teddy-bears-sky-teddy-book-bears-white-blue.jpg

Ma csak azért írok egy bejegyzést, hogy megmutassam nektek a tegnapi új szerzeményeimet, és egyúttal azokat is, amiket a könyvtárból hoztam ki tegnap délután. :) Idén még nem sok könyvet szereztem be, de még az év fele hátra van, lesz még elég idő rá, hogy gyarapodjon a számuk. :) ❤ Eddig 19nél tartok, de ebben benne van a névnapi ajándékkönyvek és képregény is. :) ❤

Tegnap délelőtt folyamán megérkezett a KMK-tól a rendelésem, amit online rendeltem. :) ❤ Már nagyon vártam a futárt az új könyvekkel, amiknek a borítója nagyon tetszik nekem, mert annyira gyönyörűen szépek. Köszönöm még egyszer a Könyvmolyképzőnek, alig várom, hogy mind sorra kerüljön. :) ❤

Instagram posztom a tegnapi megszerzésről: https://www.instagram.com/p/CcBCmF3oXS1/ Moly.hu-n is megtalálható: https://moly.hu/karcok/1789326

Íme a tegnapi új szerzeményeim:

277909265_983979409157793_2387135333890792094_n.jpg

Miután átvettem a csomagom a GLS futártól, délután elsétáltam a könyvtárba, hogy kihozzam Charles Dickens: Twist Olivért és Stephen King: Lisey történetét, de sajna Lisey nem volt meg nekik, csak Mr. Mercedes… De sebaj, nagyon kíváncsi vagyok rá is. :) ❤ Meg hát egy kihívás miatt a Twist Olivérre is még nem volt hozzá szerencsém, és a Dickens könyvekre is nagyon kíváncsi vagyok. Na meg Palotás Petra könyveire is. :) ❤ Remélem tetszeni fognak majd. :)

Íme a tegnapi könyvtári könyvek:

277848267_553406109345224_1595296934294075850_n.jpg

Szóval, csak ennyit akartam elmesélni. Remélem ti is rátaláltok kincsekre, amik örömmel töltenek el benneteket, a látványuk, és az olvasásuk is egyaránt. :) ❤ További szép napot, nektek drága könyvmolyok! :) ❤

Smurfettereads