Felicity Baker: Legendás ​állatok és megfigyelésük: Göthe Salmander c. könyv értékelése

covers_432319.jpg

Tegnap míg Székesfehérvár felé utaztam, közben elolvastam Felicity Baker: Legendás ​állatok és megfigyelésük: Göthe Salmander c. képes kalauz könyvet, ami nekem nagyon tetszett. :D Nagyon szórakoztató volt, és érdekes is, Göthe-t meg imádom. :)

Fülszöveg:

"Göthe Salmander magizoológus, aki a világot járva varázslatos lények után kutat. Ha a helyzet úgy kívánja, megmenti ezeket a teremtményeket, és bőröndjében gondozza őket tovább, amelyben egy bűbáj révén több mint elegendő hely van számukra. Munkája során Göthe rengeteg izgalmas helyzettel szembesül, például meg kell találnia néhány elszabadult lényt New York városában.

Éld át újra Göthe Salmander varázslatos kalandjait, és fedezd fel a képek és idézetek segítségével, mit tartogat számodra a Legendás állatok és megfigyelésük!"

Értékelés:

Nagyon jó volt belecsöppenni ebbe a kis képes kalauzba, csak kár, hogy olyan rövid volt maga a könyv, szívesen olvastam volna még tovább is, mert Göthe Salamandert nagyon imádom, az egyik legnagyobb kedvencemmé vált, mióta először láttam a filmet. :D

Az állatkái is annyira cukik, főleg a kis Furkász, na meg a kis Picket, Viharmadár, Halálszárny, Szemiflázs, Okkami, Parókás pörgencs, Holdborjú. :D Imádtam a képeket, a karakterek nagyon szimpatikusak még mindig.

Örülök, hogy ezt is olvastam végre, mert már nagyon kíváncsi voltam erre is, és alig várom, hogy legyen egy saját példányom belőle is. :) Egyáltalán nem csalódtam, nagyon élveztem az olvasását, kár hogy ilyen rövid, úgy olvastam volna még tovább. :)

Kedvenc idézeteim:

"– Egy évet töltöttem a terepen. Most könyvet írok a legendás lényekről; egy útmutatót, hogy megértessem az emberekkel, miért kellene megvédeniük ezeket a lényeket ahelyett, hogy lemészárolnánk őket." (9. oldal)

"Jacob: Szóval, te öhm… megmented ezeket a lényeket?
Göthe: Pontosan, így van. Megmentem, ápolom és védelmezem, a varázslótársaimnak pedig bemutatom őket." (14. oldal)

"– Ha nem térnék vissza, viseld gondját a lényeimnek. Minden, amit tudnod kell, itt van benn." (36. oldal)

"– Varázsló akarok lenni!" (47. oldal)

"– Utoljára mondom, te kis enyveskezű bajkeverő, el a mancsokkal attól, ami nem a tiéd!" (50. oldal)

"– Egy icipicit hevesen reagál az idegenekre." (52. oldal)

"– Megváltozottam, azt hiszem, egy kicsit." (64. oldal)

A könyv adatai:

Könyv: Felicity Baker: Legendás ​állatok és megfigyelésük: Göthe Salmander

Kiadó: Kolibri

Kiadás éve: 2017

Oldal szám: 64. oldal

Kötés: Keménytáblás

Fordította: Jurasits Ádám

ISBN: 9789634370031

Mindenkinek csak ajánlani tudom. :)

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag.jpg

Végszó:

Szóval, nekem ez is tetszett, érdekes volt és a képek is gyönyörűek, nem is értem miért vártam ennyit, hogy elolvassam ezt a kis könyvecskét. :) Csak ajánlani tudom mindenkinek. További jó olvasást mindenkinek!

Smurfettereads