Kel Carpenter: Lucifer ​lánya (A Kárhozottak királynője 1.) c. könyv értékelése

lucifer_lanya.jpg

Ma egy újabb könyvről írt értékeléssel érkezem, méghozzá: Kel Carpenter: Lucifer ​lánya (A Kárhozottak királynője 1.) c. könyvének az értékelésével. Ez volt az első könyvem az írónőtől, és nekem nagyon tetszett, csak kár, hogy ennyire rövid az első része, de hamarosan elolvasom a folytatását is, a Gonosz kis játékok. c. könyvet. :D

Fülszöveg:

"Képzeld el a meglepetésem, amikor rájövök, hogy minden, amit valaha mondtak nekem, hazugság.

De ne szaladjunk ennyire előre! Kezdjük az elején!

Ruby Morningstarnak hívnak. Egy tetoválószalont vezetek a legjobb barátnőmmel Portlandben. Van egy mosómedvém, egy levakarhatatlan, őrült exem, hogy más apróságot már ne is említsek… Nevezetesen azt, hogy démon vagyok. Egy félvér succubus, hogy pontosan fogalmazzak. Életem elmúlt huszonhárom évében legalábbis ezt hittem magamról, de azon a napon, amikor egy szívdöglesztő idegen kiváltott engem a börtönből, fenekestül felfordult az életem, és hirtelen azt sem tudtam, ki vagyok.

Mert nem a Négy Lovas hozza el az Apokalipszist. Hanem én. Szóval mondjuk úgy, hogy megvan a magam baja.

Kirobbanóan sikeres „fordított hárem”-regény, paranormális, romantikus urban fantasy."

Értékelés:

Nagyon megszerettem Rubyt, örülök, hogy nem egy nyafogós ne bánts virág, hanem egy kőkemény csaj, aki senki előtt sem hajlandó fejet hajtani, érvényesíti az őt illető jogait. Ki áll saját maga mellett, és nem nyivákol egyfolytában, mint egy hisztis tyúk, mert ő egy tökös csajszi, aki nagyon is szerethető. :) Főleg, hogy van egy aranyos cuki mosómacija. :D Imádtam a Banditáról szóló részeket, és nekem is kell egy olyan, mint ő. :D ❤ Én nagyon élveztem ennek a könyvnek az olvasását, habár lassabban haladtam vele, mint szerettem volna, de ez cseppet sem vont le a végeredményről. :D Bár, nem sok minden történt 176. oldalon keresztül, leginkább csak a karaktereket lehetett megismerni, bár nem sok minden derült ki róluk, azon kívül, hogy megjelent négy elképesztő erejű fickó, akik egy percig se akarták magára hagyni Rubyt. :D Engem teljesen megbabonázott a Négy Lovas, imádtam Rystent, Allistairt, Juliant és Larant, annyira dögösek, és szexik, teljesen odáig vagyok értük. :) ❤

Moirát is nagyon megszerettem, nagyszerű barátnője Rubynak, és annyira szerethető ő is, teljesen kiegészítik egymást, mindkettőjük nekem tök szimpatikusak voltak, Bandita meg imádni való cukiság, ahogy a Négy Lovas is. :) ❤ Nagyon megszerettem ezt a négy csoda fickót, legszívesebben beköltöztem volna a könyvbe melléjük, annyira elkápráztatott a Négy Lovas, és kicsit irigykedtem is Rubyra, hogy neki ez jár. XD Főleg, hogy egy aljas ötödik gerinctelen alak is ráakart mászni, tőle felfordult a gyomrom is, ahogy attól a Kendall-tól, nem igazán lettek a szívem csücskei, és szerencsére nem is sokat szerepeltek a történetben. Ami tök jó is volt, bár a vége felé, azt az undorító alakot leszámítva nekem tetszett. Izgi volt, és szórakoztató is. :) Tetszett a világ felépítése, a karakterek is jók voltak, a sztori is, és az írónő stílusa is nagyon bejött nekem, alig várom, hogy még jobban megismerhessem a munkásságát. :D

Kíváncsi leszek a következő részre, hogy mi fog történni, több okból is kifolyólag. Nagyon érdekelne, hogy mi is lett igazából Luciferrel, és arra is, tényleg bekövetkezik-e az apokalipszis, vagy időben sikerül a négyes triónak megakadályozni a fenevadat, köztük Rubyval és Moirával, na meg persze Banditával. :D Olyan jól éreztem magam velük olvasás közben, hogy abszolút kedvenceimmé váltak, és tuti újra olvasós lesz ez is, csak kissé féltékeny vagyok Rubyra, amiért neki egy kész háreme van. XD Tök vicces volt, és annyira cuki, hogy mind a négy bukik rá, így vagy úgy, de nagyon is érdekes karakterek, és imádtam a közös jeleneteiket, részeiket is. :D Remélem, a folytatása is ugyanilyen jó lesz, és egy kicsivel több minden fog kiderülni. Josh, megérdemelte, amit kapott, remélem Kendall se ússza meg egy könnyen, és az a szemét imp se, méltón megérdemlik a maguk jussát. Hajrá Négy Lovas! :D Hajrá, Ruby! :D

Kedvenc idézeteim:

„[…] Micsoda öröm, hogy itt talállak, sziiivííí!” (10. oldal)

„Joshnak nem ártott volna figyelmeztetnie, mire számíts, ha a tűzzel játszol.” (14. oldal)

„Azon, hogy valaki kifizette az óvadékomat, vagy hogy néha felgyújtok egy-egy autót, nem izgatta magát túlságosan, de próbálnék csak bekavarni a munkarendbe! Egy sikoltozó bansheet szabadítok magamra! Márpedig nem vagyok hajlandó feláldozni a dobhártyámat!” (26. oldal)

„– Ne próbálj megbabonázni, különben szétlövöm a térded!” (39. oldal)

„– Két lehetőség van: vagy a vállamra doblak, és elviszlek oda, ahol laksz, vagy kocsival megyünk. Választhatsz.” (42. oldal)

„– Én a Dögvész vagyok – felelte Rysten.
Ne…
– Én az Éhíség – szólalt meg következőnek Allistair.
Ördög irgalmazz!
– Én a Halál vagyok – folytatta hűvös hangon Julian.
Hamarabb is rájöhettem volna.
– Az én nevem Laran, és én a Háború vagyok – zárta a sort a negyedik.” (52. oldal)

„– Ezt még nem fejeztük be, kis succubus. Nem megyünk sehova. Nélküled nem. Eszedbe ne jusson kereket oldani! Üldözésben jó vagyok.” (59. oldal)

„Prűdnek semmiképp sem nevezném magam, tök természetesen állok a meztelenséghez. Kivéve ha férfi van a látóhatáron.” (67. oldal)

„Levette a zakóját, az ingét és a félig leszaggatott trikóját, míg én a lepedőt markolászva ittam magamba az illatát, és vártam. Gyönyörködtem az alakjában, bordázott izmaiban, követve hasának kirajzolódó vonalait, egészen a derékszíjig… Letérdelt elém, és intett, hogy üljek fel újra. Utáltam, ha megmondják, mit kell tennem, de a lábam között lüktető kínzó vággyal nem tudtam mit kezdeni.” (92. oldal)

– Aki kárhozott, azon nem lehet segíteni – dünnyögtem magam elé.
– Beismered a garázdaságodat? […]
– Ha te is a paráznaságodat.
Azon nyomban falfehérré vált, én pedig győzedelmes pillantással néztem rá.
– Nem tudom, miről beszélsz – válaszolta bénultan.” (107. oldal)

„– Olyan tűz van benned, amit nagyon régóta hiába keresek. Vadság. Egyszer azt mondtam neked: más vagy, mint amilyennek gondoltalak. De most, hogy már megismertelek, nem is tudnálak másmilyennek elképzelni. Pontosan olyan vagy, amilyennek mindig is akartunk, sőt, még annál is több van benned.” (124. oldal)

„De ilyenek az emberek. Ugyanolyan elfuserált, romlott lények, akárcsak mi, démonok. Csak ők szemet hunynak a saját aljasságuk felett.” (149-150. oldal)

„– Vigyázz a lányra!” (162. oldal)

„Egy olyan világra, ahol semmi különbség sincs szörnyeteg és ember között.” (169. oldal)

A könyv adatai:

Könyv: Kel Carpenter Lucifer lánya (A Kárhozottak királynője 1.)

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2022

Oldal szám: 176. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Margittay

ISBN: 9789633996911

Ajánlom: Mindenkinek, aki szereti a fantasyt, a démonokat, és a könnyed olvasmányokat!

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag_1.jpg

Végszó:

Szóval, nekem tetszett, és már kíváncsian várom a második részét is. :D Az írónő stílusa tetszik. :) Az elképzelt világa a Négy Lovassal? Imádom! ❤ Ruby, mint belevaló tökös csaj? Naná, hogy imádom! A legédesebb mosómaci, Bandita, aki védelmezi a gazdáját? Hát még szép, hogy odáig vagyok érte! :D ❤ Kellene-e nekem is egy ilyen legeslegjobb banshee barátnő? Hát, persze, naná! :D Tökre irigykedem most Rubyra, hogy ez mind neki jár. :D További jó olvasást nektek is, könyvmolyok és szép estét! :D

Smurfettereads