✨ÉLETEM KÖNYVEKBEN BOOK TAG✨

_eletem_konyvekben_book_tag.jpg

Egy ideje nem volt kedvem a Blog tag kitöltésekhez, molyon egy csomót felhalmoztam a könyvjelzők között, amire kihívtak, csak nem volt kedvem kitölteni őket, de most pótolom. Köszönöm a kihívást @Ferger_Jolcsi és @Zivih moly csajoknak. :D

✨ÉLETEM KÖNYVEKBEN BOOK TAG✨

1. Válassz egy könyvcímet, amely a keresztneved első betűjével kezdődik!

Kel Carpenter: Lucifer lánya :Dlucifer_lanya.jpg

2. Állj a könyvespolcod elé, majd jobbról balra haladva számold a könyveket az életkorodig! Melyik könyvet kaptad? (pl. ha 17 éves vagy, a polcodon csücsülő 17. könyv lesz a befutó)

Krencz Nóra: A kötelék, még csak az első részét olvastam , de erre is nagyon kíváncsi vagyok. :Dcovers_531290.jpg
3. Egy könyv, amely a városodban/országodban játszódik.

Robin O’Wrightly: Andrea & Andrea, és Andrea tutto bene (Olaszország) egyszer szeretnék oda eljutni. 

4. Egy könyv, ami olyan helyszínen játszódik, ahová szívesen elutaznál. (lehet fiktív vagy valós is!)

Sarah J. Maaas: Köd és harag udvara (Velaris, Éjszaka udvara) mind a két helyszínt imádom. 

covers_464548.jpg

5. Egy könyv, aminek a kedvenc színed van a borítóján.

Tamsy Muir: Gideon, a Kilencedik, Harrow, a Kilencedik

6. Melyik könyvhöz kötődik a legkedvesebb emléked?

Erre nem igazán tudok csak egy könyvet mondani.  Leginkább azokhoz, amiket személyesen tudtam dedikáltatni, a kedvenc íróimmal a könyvhéten.  Tomcsik Nóra: Tél Berlinben, A változások kora, Az elvesztett ifjúság, Az új idők hősei, A nyírfák csendje, L. J. Wesley: Hetedhét birodalom, O.N.S. Az egyéjszakás kaland, 12 első randi, Brooke, Az egy űrállomás-takarító naplója, Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan, A hófehér másvilág, A kötelék. Robin O’Wrightly: Az amulett rejtélye, Erelem, Erelemkettő, Andrea & Andrea, Wetoo Kettős kereszt, Testcserés számadás.  Meg amikor személyesen átvehettem a nyereménykönyvemet Krencz Nórától a Szilánkot.

7. Melyik könyv elolvasása okozott nehézséget?
Frank Herbert: A Dűne, nagyon lassan akaródzott vele haladnom.

covers_577541.jpg

8. Melyik az a könyv a várólistádon, aminek a befejezését hatalmas teljesítményként fogod elkönyvelni?
Hát leginkább az egész olvasatlan könyvemet mondanám, bele őszülök, mire elolvasom az összeset. XD

Kihívottaim erre a jó kis Book Tagre: @SignoraSchneider, @BlueDeath, @Keiran_Rowley, @Pandaaaa, @K_Kata99, @Black_wildow, @LunaNessuno, @L_B_Mariann, @Lione, @Biry, @Alvarando, _BenGa. :D

Ezennel a végére is értem a Book Tagnek, én ezeket a könyveket mindenkinek csak ajánlani tudom, remélem ti is találtok köztük nagy kedvencekre, ahogy én is. Szóval mindenkinek további jó olvasást, és még egyszer köszönöm lányok a kihívást.

További szép estét mindenkinek!

Smurfettereads