Ker Dukey • K. Webster Pretty New Doll – Csinos új babácska (Csinos játékbabák 3.) c. könyv értékelése

csinos_uj_babacska.jpg

Februárban befejeztem Ker Dukey · K. Webster Pretty ​New Doll – Csinos új babácska (Csinos játékbabák 3.) c. kötetét, amit már jó rég olvasni akartam, és izgatottan vártam, hogy végre megjelenjen a Könyvmolyképző kiadó gondozásában. :D Az első két rész, hamar a kedvencemmé avanzsált, és mind a kettő, simán mehetne a tévé képernyőjére, a horror és a thriller műfajában megállna a helyén, ahogy ez is. :D Abszolút horrorfilmbe illőek, de csakis egy őrült miatt, akit Bennynek, vagyis most már Benjaminnak hívnak, akit már az első perctől kezdve imádok. :D ♥

Előző részek értékelései:

Fülszöveg:

Vesztél már el annyira, hogy árnyékká változz?

Benny szíve megtört, gyötri a magány.
Elvesztette babácskáját, szerelmét, otthonát.
Sérülten keresgél, s újjászületve,
Barátra lel végül egy igaz emberben.
Tanul a világról, vágyról, késztetésről.
Kell egy új babácska neki, egy új jövő.
Aztán a régi kín új képzetekkel int,
S Benny beteg elméje késért kiált megint.

Érezted már, hogy csak téblábolsz, de nem élsz? A háttérben létezel, ahol senki sem vesz észre. A babám elárult és megölt engem – több tekintetben, mint hitte. Figyelek, várok és vágyakozom. Hamarosan vissza fogja adni nekem, amit elvett… Vicces, hogy így működik az élet.

Egy különleges szerzőpáros páratlanul sötét sorozatának várva várt folytatása.

Csak az jöjjön, aki bírja…

Értékelés:

Apám! Ez a két nő még mindig egy zseni! Abszolút, ki maxolták az egészet, ebből a történetből is, és csak még betegebbé tették ezt a sorit, mi az, hogy?! Az agyam eldobom attól, amit ők ketten újra létrehoztak, egyszerűen függővé tettek, már az első rész óta, főleg, ha Bennyről van szó. :D ♥ Annyira élveztem az egészet, teljesen beszippantott Benjamin világa, és csak sodort magával. ♥ Végre közelebbről is megismerhettem a gondolkodásmódját, az érzéseit, a beteges vágyát, amit csak fokoztak az első és a második rész óta. Egyszerűen megunhatatlan ez a pasi, és úgy szeretnék én is a babácskája lenni, ettől a pasitól még én is megkattanok. Elképesztő ez a pasi, annyi szent. :D Ez egy beteg állat, de azért is imádom annyira, már az első része óta, teszi a dolgát, és nem játssza meg magát, önmagát adja egész végig, lehetetlen nem szeretni. :D

Ez a része is simán horrorfilmbe illő lenne, annyira beteges, sötét, komor és csavaros, de nagyon ütős, véres, nagyon véres, mint ahogy megszokhattuk az előző részekből. Én nagyon megszerettem a karaktereket, és most nagyon örültem, hogy Jade-t most kihagyták a váltott szemszögek közül, jó volt ez így, ahogy felépítették. Jó volt jobban megismerni Benny, azaz Benjamin személyiségét, cselekedetteit, hogy mit miért, és hogy hogyan teszi őket meg. Tetszett, hogy beraktak a sztoriba, még egy sötét beteges alakot, aki megpróbálta az irányítása alá vonni, megtörni, és átvenni a hatalmat felette. Érdekes volt így, ahogy együtt működött a kapocs, Tanner és Benjamin között, nagyon sötét, és annyira beteges volt az egész, de feldobta a sztorit, felpörgette az eseményeket, nem volt unalmas, sőt imádtam, bár néha furcsa volt eleinte, amikor akcióztak egy nővel, de tetszett az együttműködésük. :D Sötétebb lett tőlük az egész, még sötétebb, mintha egyedül csinálta volna Benjamin.

Részben Tannernek köszönhető, hogy Benjamin, nem tört előre, visszafogta, átgondolt mindent, tervezett, kivárt, míg végre lecsaphat, és ez a megfontoltság, csak még elmebetegebbé tette, de egyúttal józanabbá is. Nem mindig hagyta, hogy kitörjön a beteg bestia belőle, és ez jól is jött, hogy visszább fogta az őrületét, sokkal jobbá tette ezzel a személyiségét, nem futott egyből a falnak, mint ahogy a korábbiakban tette, pl Jade miatt. Tetszett, hogy a megszállottságából is részben visszább vett az elején, és tartalékolta egészen addig, míg el nem jött a várva várt pillanat az újabb kiszemeltjével, akire már oly régen vágyott, akit a többi rossz babácska nem tudott kiverni a fejéből. :D

Elizabeth-et is jó volt megismerni, a fétisét a babasággal, meg ezzel az egész őrülettel, teljesen más, mint amilyen Jade volt a saját részében. Örülök, hogy ő vette át a helyét az egyik szemszögben, és így jobban meglehetett ismerni Benjamin őrült megszállottságát, közelebb hozta, és nem úgy, ahogy Jade-el történt. Elise engem nagyon zavart, a nyafogásaival, a hisztijével, és ahogy Elizabeth-el beszélt sokszor, teljesen az ellentéte volt mindenben, de azért jó volt megismerni őt is, ahogy Marcust is Dillon oldalán. :D Dillont még mindig imádom, és Jade-t is nagyon szeretem, de jobb volt így, hogy kevesebbszer bukkant fel. :D Örülök, hogy ők ketten révbe értek, és kezd helyre rázódni az életben Jade, a történtek után, ami volt. A kis M. J. nagyon cuki, mint amilyen Jasmine volt a második részben, bár keveset szerepelt M. J., de az elején aranyos volt. :)

Hihetetlen ez a két írónő, hogy tudták fokozni az első két részt, pedig általában a folytatások szoktak a gyengébbek, de K. Webster és Ker Dukey-re ez egyáltalán nem igaz, hogy hagyták elgyengülni a sorozatot, mert ez is odaver, ahova kell, és megszállottá teszi az olvasóját, hogy még többet akarjon Bennyből, és én akarok. :D ♥ Lehet, hogy pszihopata vagyok, de engem ez a pasi már az első részben megvett magának, és ez most sem változott. :D Szerencsére tavaly frissítettem az első két rész újraolvasásával az emlékeim, így gyorsan belevesztem ebbe a részbe is, imádom. :D Alig várom, hogy ezt is újra olvashassam. :D ♥ A negyedik rész olvasását már elindítottam moly.hu-n, nagyon kíváncsi vagyok, mit tartogat még a két írónő a tarsolyában. :D ♥

Kedvenc idézeteim:

 „– Szép baba a szép babának – szólaltam meg akkor lágyan.
Egyszerre pillantottak fel rám, amitől a torkomban dobogott a szívem.
Bumm.
Bumm.
Bumm.
A baba már feledésbe merült, mert mindketten engem fürkésztek, ahogy levigyorogtam rájuk.” (10. oldal)

„Nincs opció! Összetartozunk, te is tudod!” (13. oldal)

„A szexnek levezetésnek kellene lennie, de csak kiszabadulásért ordít tőle a bennem lakozó bestia.” (18. oldal)

„– Tudod, hogy szeretem a kihívásokat – dől előre Tanner, és résnyire szűkült szemmel néz rám. – Éppen ezért… van számodra egy meglepetésem […]” (33. oldal)

„– Akarom.
– Hát persze hogy akarod, barátom – kuncog. – És a tiéd is lesz. Meglátjuk, mit tudok kideríteni róla. Az eddigiek alapján még az is lehet, hogy kurvára Kínában van.
Újra megropogtatom a nyakamat, aztán előrehajolva megcsodálom a porcelánszerű bőrét.
– Akkor megkeressük. Akárhol is van, akarom őt.
– Megtaláljuk – teszi a vállamra a kezét. – Addig is kérek tőled egy szívességet.
Bólintok, miközben átböngészem a baba képeit. Tanner időről időre kér valami szívességet, de sohasem olyasmit, amit ne tudnék megoldani. Őszintén szólva rohadtul élvezem, ha szívességet tehetek neki.
Elővesz a zsebéből egy fényképet, és lecsapja az asztalra.
– A hátulján van a cím. Intézd el! Ma este.
A csinos új babácskának várnia kell.
De nem sokáig. […]
– Megvakarod a hátamat, és én is a tiédet. Elintézünk egymásnak ezt-azt.” (50-51. oldal)

„Kivagyok, úgyhogy készen állok egy kis vérontásra.” (51. oldal)

„– Tényleg találkozgatok valakivel – von vállat, miközben kinyitja a kocsiajtót, és bepötyögi a GPS-be az irányítószámot.
– Kivel és mióta? – pillantok rá néhányszor, miközben kihajtok a forgalomba. Várom, hogy csöpögtesse az istenverte infót. Minden napot együtt töltök ezzel a seggfejjel, de egyszer sem említett nőt.
– Még nagyon friss, és fiatalabb nálam – emeli fel megadóan a kezét. – Nem tudom, mi lesz belőle, de…
– De mi, te állat?
– De jó érzés. Hosszú idő óta először jól érzem magam.
Na, ha ettől nem vigyorgok úgy, mint egy kicseszett tinilány, akkor semmitől. De ki ez a csaj?
– Hány éves? – érdeklődöm.
– Huszonöt.
– Az jó kor – jegyzem meg. – A nőknek huszonöt éves korukban a legnagyobb a szexuális étvágyuk.” (56. oldal)

„Úgy ragadnak rá a pasik, mint méhek a mézesbödönre. Engem többnyire észre sem vesznek.” (74. oldal)

„Úgy leszerel, mintha egy rohadt pszichopata lennék.” (101. oldal)

„És ő az enyém.
Az én saját mesterbabám, aki a halál kaszájával arat.” (102. oldal)

„– A barátok vigyáznak egymásra – biztat vágytól elcsukló hangon.
Nagy nehezen kinyitom a szemem, hogy belenézzek az övébe. Ha az ördögnek lenne szeme, akkor olyan lenne, mint Tanneré. Tűz, harag és kibaszott vadság tükröződik a borostyán galaxisban.
– Kösz, Mester – válaszolom neki, és sokatmondóan megnyalom az ajkamat.” (123. oldal)

„A szörnyetegeknek nincsenek érzéseik.
A szörnyetegek nem akarnak hatalmat.
A szörnyetegek nem akarnak túljárni a mesterük eszén.” (132. oldal)

„– Csak egy punci volt, Marcus. Nem vírus.” (140. oldal)

„– Milyen biztos vagy magadban – vihogok, és kicsit csillapodik bennem a feszültség.
– Az vagyok. Az embernek néha mindent elsöprő érzése támad, Baba. Te ilyen mindent elsöprő érzés vagy. Mintha te csordogálnál az ereimben. A markodban tartod az idegeimet. Életre keltetted a magányos lelkemet. Annyira akarlak, mint még soha semmit egész életemben – sötétül el a hangszíne.” (160. oldal)

„– Olyan hatalmas vagy – suttogom.
– Mutasd meg az édes puncidat, Baba!
Szavaival mintha benzint locsolna a bennem tomboló lángokra. Lejjebb nyomom a telefont, és megmutatom neki, amit kért.
– Még! Tedd szét a lábad, és mutasd meg, milyen nedves vagy! – morogja. Zajosan veszi a levegőt, miközben tovább mozgatja a kezét.
Széttárom a combomat, amitől teljesen zavarban vagyok, ugyanakkor huncutnak, szexinek és nőiesnek érzem magam. Engedelmeskedem neki. Már kis híján felemelem a telefont, hogy újra lássam a farkát, amikor rám rivall.
– Ujjakat. Befelé. Most, Baba! – parancsolja.
Beleszédülök abba, ahogy mondja. Ez mocskos és őrült dolog, alig ismerem. A fenébe is, még a nevét sem tudom. Mégis itt tartok, hogy olyan részeimet mutatom meg neki, amiket még soha senki nem látott, nem érintett. Lenyúlok a szabad kezemmel a nedves nyíláshoz.
– Még! Több ujjat abba a csinos punciba. Azt akarom, hogy eluralkodjon rajtad a vágy.” (165. oldal)

„– Úgy néz ki, mint Gal Gadot – szólal meg Josey.
– Ki? – motyogom.
Josey rácsap a karomra, így kénytelen vagyok ránézni. Tátott szájjal hunyorog rám. Mi a fene?
– Wonder Woman? Jesszusom, te barlangban élsz, öreg? – zsörtölődik.
– Én nem barlangban élek, hanem a valóságban. Csak azok a szuperhősök számítanak, akik kidolgozzák a belüket, hogy elkapják a rosszfiúkat.” (191. oldal)

„– Megőrjítesz – vallom be döbbent suttogással.
A mosolyától fényre derül az egész rohadt szoba. Az övemmel és a sliccemmel matatok. Abban a pillanatban, ahogy megragadom a farkamat, rámeredek.
– Nem tudom lassan, lágyan vagy gyengéden csinálni. Kurvára fájdalmat akarok neked okozni – feszül meg az állkapcsom. Utálom, hogy ilyen brutálisan őszinte típus vagyok.
– Tetszett, amikor megharaptál – sötétedik el a mogyoróbarna szeme. – Nem vagyok porcelánbaba, Mester. A te babád vagyok. Nem tudsz összetörni.
A kihívó hangja szinte sírva fakasztja a farkamat a sóvárgástól. Morogva odateszem a vágytól sikamlós puncijához.
Annyi babát összetörtem már. Tönkretettem, megöltem őket. De ezt nem fogom. Ez mindegyiknél jobb. Örökre megtartom.
Az enyém.
Az enyém.
Az enyém.
– Nem tudod, mit kérsz – válaszolom síri hangon.
– Nem tudsz fájdalmat OKOZNIIIII – visítja az utolsó szót, amikor egy erőteljes mozdulattal behatolok a szűk nyílásába.” (215. oldal)

„Micsoda magyarázkodás! Micsoda védekezés! Milyen szánalmas!
Megráncigálja a szörnyeteg bajszát, aztán meg összeszarta magát, amikor elszakadt a pórázon a lánc.” (235. oldal)

„A fenébe is, ha így folytatják az életem női, akkor idejekorán sírba fognak tenni.” (248. oldal)

„Csesszék meg a lányok! […] A lányok igazi kis ördögfiókák.” (251. oldal)

„– Kegyetlen lettél – zokogja Elise.
– Én? – tátom el a számat. – Te mindig is kegyetlen voltál. Talán kinőtt a gerincem, és már nem akarok a hülye árnyékodban élni.” (266. oldal)

Könyv adatai:

Könyv:  Ker Dukey · K. Webster Pretty ​New Doll – Csinos új babácska (Csinos játékbabák 3.)

Kiadó: Könyvmolyképző kiadó, Szeged

Kiadás éve: 2022

Oldalszám: 280. oldal

Kötés: Puhatáblás

ISBN: 9789635619443

Fordította: Sándor Alexandra Valéria

Ajánlom: Mindenkinek, aki szerette az első két részt, és az írónők stílusát. :D

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag_2.jpg

Előző részek:

A következő rész:

tonkretett_babacska.jpg

Végszó:

Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok a két írónő eljövendő köteteire, amiket remélem, a Könyvmolyképző kiadó magyarul is megjelentet majd a közel jövőben. :D Kíváncsi vagyok, mit tud még külön külön K. Webster és Ker Dukey, hogy külön is ennyire beteg sztorit is tudnak-e alkotni, vagy csak így együtt működik náluk. :D  Mindenesetre, én abszolút a rajongójukká váltam, alig várom, hogy befejezhessem a Tönkretett babácskák c. kötetet, és hogy újraolvashassam az egészet, mert Bennyből sosem elég. :D ♥ Lehet pszichopata vagyok én is, hogy ennyire bejön nekem a pasi, de azt tudom, hogy egyszerűen zseniális, amit ez a két nő létrehoz. ZSENIÁLIS! :D Csak ajánlani tudom mindenkinek, annak is, aki még nem olvasta egyik részt sem. :D ♥

További szép estét!

Smurfettereads