T. M. Frazier: Lawless ​– Törvényen kívül (King 3.) c. könyv értékelése

covers_700293.jpgNemrég befejeztem a legújabb olvasásomat, a T. M. Fraizer: Lawless - Törvényen kívül (King 3.) c. könyvet, és most róla írok értékelést ebben a bejegyzésben. :) Én személy szerint imádom ezt a sorozatot már a legelső rész óta. Ez most sem változott, csak fokozódott ez a rajongásom az írónő által megálmodott sorozatbeli álom pasijairól. :) Imádom őket, King és Bear, abszolút a kedvenceimé váltak. :D De rajtuk kívül, még Preppyt is, repeset a szívem attól, hogy ő is meg lett említve, de mégis nagyon hiányzik nekem, még mindig. :)

Előző részekről írt értékeléseim:

https://moly.hu/ertekelesek/2892529

https://smurfettereads.blog.hu/2021/11/27/t_m_frazier_tyrant_zsarnok_king_2_c_konyv_ertekelese

https://angelsdreamsandemotions.wordpress.com/2021/11/27/t-m-frazier-tyrant-zsarnok-king-2-c-konyv-ertekelese/

Fülszöveg:

"MEGGYÖTÖRT. MEGTÖRT. ELVESZETT.

Thia mindent elvesztett. Végső elkeseredésében ahhoz a motoroshoz fordul segítségért, akivel gyerekkorában találkozott. Szüksége lenne a szívességre, amit a srác évekkel ezelőtt megígért.

Bear legjobb barátja meghalt, az apja pedig el akarja tenni láb alól. Kisebb gondja is nagyobb a rózsaszín hajú lánynál, akivel egyszer találkozott egy benzinkúton, és többé nem is gondolt rá.

Aztán a lány összevert teste a küszöbén várta.

Ha Bear meg akarja tartani az ígéretét, akkor kockára kell tennie mindent, akár az életét is… és ami a szívéből maradt. Thia összetört és magára maradt. Bear törvényen és bandán kívüli. Kettejüknek esélyük sincs. Majdnem el is hiszik ezt a hazugságot…

Élvezd a sodrását!"

Értékelés:

Imádom, imádom. ❤ Az első oldaltól az utolsóig zseniális, és már nagyon kíváncsi voltam, az első rész óta, hogy milyen is igazából Bear, a saját szemszögéből nézve, és hát most megkaptam. :D Az írónő folyton lenyűgöz, és elkápráztat a pasijaival, először Kinggel, most meg Bearral. :-) ❤ Az alaptörténet még mindig nagyon jó, csavaros, fordulatos, pörgős, izgalmas, romantikus, erotikus, feszültséggel teli. :) Az írónő nagyon is tudja, hogyan keverje a dolgokat, és fokozza a feszültséget, az izgalmakat, és ez most is nagyon bejött, mint az első két részénél is. :D

Imádom ezt a pasit is. Bear, akármennyire is rosszfiú, és az a sok minden mennyire kicsinálta, megtörte, és meggyötörte őt, én akkor is nagyon szeretem Beart. Az írónő nem igazán kegyelmezett neki, se Thiának. Mindketten sokat szenvedtek. Nagyon fájt értük a szívem, de jó sokszor mosolyt csaltak az arcomra, Thiával, főleg, amikor civakodtak, veszekedtek egymással. :D Tök cuki páros, mint King és Ray. ❤ Imádom őket. ❤ Jó volt róluk is olvasni, na meg Grace és a gyerkőcök is. :D

Thia nagyon bátor, annyira erős, és cuki egy csaj. Hamar sikerült megkedvelnem, megszeretnem őt is, a szívemhez nőtt, mint Rayt is. :-) ❤ Az első perctől kedveltem őt, annyira jó fej csajszi, és szerencsére nem egy agyatlan fruska, hanem van tökös. :D Nagyon sajnáltam őt, igazán durva dolgon kellett neki is keresztülmennie, és feldolgozni azt a sok borzalmat, ami nem csak fizikailag, de testileg, és lelkileg is összetörte. Sajnáltam Thiát, és gyűlöltem az anyját, mindenért. :/ Gusztustalan volt a viselkedése, egy anya nem ilyen gonosz. Undorító...

Most még izgatottabban várom a következő részét, hogy érhetett így véget? Ez így nagyon nem volt fair. A végével kapcsolatban nem erre számítottam. Nem tudom, hogy mire számítottam, de nem erre az biztos. :( Az írónő annyira kegyetlen volt velük. :( Ez nem ér! Bárcsak már jönne a kövi rész, hogy olvashassam, nagyon kíváncsi vagyok mi történik velük a továbbiakban. Fájt a szívem Bearért és Thiáért, annyi szenvedés után még ez is... Ez nagyon nem fair... :(

Preppyt is nagyon szeretem, sőt imádom. Az, hogy ebben a részben is kaphattam belőle egy kis részletet, az okosságaiból, a bölcsességéből, melengette a szívemet, imádom őt, már az első rész óta. Alig várom, hogy Preppyről is olvashassak végre, ami róla szól, a szemszögéből. :D Remélem a Könyvmolyképző a többi részt is kiadja, mert nagyon érdekelne a többi része is a sorozatnak. :D

Kedvenc idézeteim:

„Törvényen kívüliek vagyunk.
Egy átlagpolgár fel sem tudja fogni,
hogy ez mit jelent,
azonnal elgurulna a gyógyszerük.”

- Bear (_TYRANT/Zsarnok,_ 7. fejezet)

Vigyázat! Felnőtt tartalom!

„Nem csak a véremben volt, hogy mit jelent a Nagymenők bandájához tartozni, ez volt az életem.
Minden egyes lélegzetvételem.
Minden egyes korty italom.
Kurvára imádtam a dolgot.
Ez volt számomra a minden.
Aztán változott a felállás.” (13. oldal)

„A férfi nem volt varázsló. Sem idős.
Sem csúnya.
– Király a hajad – szólaltam meg. Az egész fickó király volt. De talán nem is ez volt a megfelelő kifejezés.
Csinos. Mondhatjuk egy férfira, hogy csinos?
Nem is csinos volt.
Gyönyörű.
– Köszönöm, drágám – mondta a pultnak támaszkodó férfi.” 19. oldal

Vigyázat! Felnőtt tartalom!

„Talán ilyen lehet a halál?
Haldoklom?
Fogalmam sem volt róla, és őszintén megvallva, jelen pillanatban…
Kurvára nem is érdekelt.
A sötétség magával ragadott. Nem küzdöttem ellene. Becsuktam a szemem, hogy teljesen elnyelhessen, örömmel fogadtam az érkezését. Egy részem abban bízott, hogy örökre itt maradok. Nem akartam felébredni, hogy szembesüljek azzal, ami néhány óra alatt az életemből maradt.
Hiszen ez nem is élet.
Hanem egy rémálom.” (47. oldal)

Vigyázat! Felnőtt tartalom!

„– Na, mi van, puncik végeztetek? – kérdezte Preppy egy sóhaj kíséretében, a vállát lemondóan lerogyasztotta. – Úgy verekedtek, mint a ribik. Amikor majd valamelyikőtök feladja, az is csak azért lesz, hogy kicserélje a tamponját. – Preppy a szemét forgatta, és közben ingatta a fejét.
King nehezebb volt nálam, én viszont gyorsabb nála. Minden alkalommal, amikor fölém kerekedett, gyorsan ki tudtam bújni a szorításából, hogy aztán az öklömet a bordái közé mélyeszthessem.” (67-68. oldal)

Vigyázat! Felnőtt tartalom!

„– Tudok járni – biztosítottam. Bizonytalanul álltam fel, meg kellett támaszkodnom a fürdőszobaszekrény pultján. – Menni fog – ismételtem, leginkább azért, hogy magamat győzzem meg, miután megrogyott a térdem. – Csak egy pillanat. – Bear felmordult, lehajolt, a jobb karomat átvetette a vállán. – Menni fog! – kiáltottam, bár nyilvánvaló volt, hogy nem fog menni.
– Micsoda egy fafejű ribanc vagy – motyogta Bear, miközben átkísért a kis hálószobába.” (87. oldal)

„– Ezt csak szórakozásból csinálod, vagy problémád van?
– Nézzenek oda, mégsem vitte el a macska a nyelved.” (115. oldal)

„– Ti, ha ilyen hangokat adsz ki… – nyögte Bear, a mellkasa hevesen mozgott fel-le. Bekaptam az alsó ajkamat, hogy megízleljem, a helyet, ahol Bear nyelve járt –, akkor nem ígérhetem, hogy a csóknál megállunk.
– Azt mondtad, hogy ha elmesélem, mi történt a bandánál, akkor segítesz felejteni – emlékeztettem. – Szeretném, ha beváltanád ezt az ígéretedet. – Én tudtam, hogy mit akartam, de nem tudtam, hogy Bear meg akarja-e nekem azt adni.
– Már mondtam, Thia, hogy nincs nálam több cucc…
– Nem – fojtottam belé a szót. – Segíts felejteni, ahogy az előbb csináltad. – Egy merész mozdulattal megérintettem az ajkát. Bear felnyögött, majd legnagyobb meglepetésemre szopogatni kezdte az ujjamat. A mellbimbóm megkeményedett, mintha hideg szél fújt volna. Bear elképesztően izmos testéhez szorított és felnyögött, a hangja rezgésbe hozta azokat a testrészeimet is, amelyekről azt hittem, nem képesek érezni. – Nem akarok drogot. Légy te a drogom. Segíts felejteni, Bear. Kérlek!” (126-127. oldal)

„– Nem akarom, hogy a gyerekeim is így járjanak. Nem akarom, hogy megismerjék az élet borzalmait. Azt akarom, hogy higgyenek a Mikulásban, a húsvéti nyusziban, és abban az átkozott fogtündérben, amíg negyvenévesek nem lesznek.
– Miért? – kérdeztem, mert nem igazán értettem, hogy mire akar kilyukadni.
– Mert ők még csak gyerekek, és azt szeretném, ha azok is maradnának. Ha játék fegyverük lenne, és csak felnőttkorukban tudnák meg, hogy milyen az igazi. Azt akarom, hogy az legyen a legnagyobb problémájuk, hogy van-e elég pizza meg hot dog vacsorára. Neked meg nekem nem adatott meg a lehetőség, hogy gyerekek lehessünk. A kicseszett szüleink ellopták tőlünk a gyermekkorunkat, és megkaptuk helyette a nagy, büdös, rideg valóságot. Én nem tehetem ezt meg velük. Egyszerűen nem.” (151. oldal)

Vigyázat! Felnőtt tartalom!

„– Bocs, nem tudtam, hogy ekkora punci lettél az elmúlt hónapokban.
– Baszd meg!” (152. oldal)

„– Bejövök neked, Ti? – Hűvös lehelete a nyakamat simogatta. – Féltékeny vagy, mert lehet, hogy egy idős hölgy is éppen úgy benedvesedik tőlem, mint te?
– Mit… mit művelsz? – lihegtem, amikor a keze az ölem környékén járt.
– Veszélyesen szeretek… vezetni – mondta Bear, és azzal áthúzta a derekam előtt a biztonsági övet, majd becsatolta a rozsdás csatba.” 188. oldal

„– Nem a lábára céloztam, hanem a golyóira!” (200. oldal)

„Hát, ennyit az átlagosról..” (248. oldal)

„A szíveddel irányított, seggfejkém. Tudod, a másik fontos szerved, magyarázta Preppy.” (252. oldal)

„– Szeretnélek szeretni.
Két meggyötört lélek voltunk, mindkettőnknek alaposan kijutott a rosszból, több is, mint amit bárkinek meg kellene tapasztalnia.
De rátaláltunk egymásra.
Szükségünk volt egymásra.
Ezért segítettem neki.” (270. oldal)

Könyv adatai:

Könyv: T. M. Frazier: Lawless ​– Törvényen kívül (King 3.)

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2021

Borító értékelése: 10/10

Kötés: Puhatáblás

Oldalszám: 288. oldal  

ISBN: 9789635617982

Fordította: Beke Cz. Zsolt

Ajánlom: Mindenkinek, aki szereti a rosszfiúkat, és a hasonló történeteket! :)

Ennyi csillagot adok rá:

5_csillag.jpg

Végszó:

Az írónő stílusát, még mindig imádom, nekem nagyon tetszik, és csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a könyvet is. :) Részről részre, egyre izgibb, és egyre jobb. :D Egyre jobban a fiúk bűvkörébe kerülök, amit imádok, mert annyira lenyűgöző karakterek, ízig-vérig férfik, imádom őket. :D ❤ Remélem, minél előbb jön a folytatása, nagyon izgulok, hogyan is fog folytatódni Bear és Thia története, és még többet szeretnék olvasni, Kingről és Rayről, na meg Preppyről is. :D ❤ De addig is további jó olvasást nektek, könyvmolyok!

Smurfettereads