Misaho Kujiradou – Courtney Love – D. J. Milky – Christine Boylen: Princess Ai 1. – Útkeresés c. manga értékelése

covers_20626.jpg

Ma egy manga értékelését hozom, amit még júniusban kölcsön kaptam Jolcsitól, és végre elolvastam az első részét. :D Nagyon érdekes egy sztori, habár kicsit fura volt nekem, most először olvastam mangát. :D

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A történet hősnője Ai, egy gyönyörű, ifjú lány, egy távoli világ szülötte, aki rejtélyes módon a Föld bolygón, Tokió egyik külvárosában ébred öntudatra. Szakadt ruhában, elesetten, emlékeitől megfosztva indul keresőútjára, hogy megtudja, ki ő valójában, mit keres a Föld bolygón, és mi a titka egyetlen tulajdonának, a szív alakú dobozkának. Furcsa, ám halványan ismerős érzés érinti meg, amikor találkozik Kenttel, egy fiatal fiúval, aki felajánlja segítségét. Amint emlékei szép lassan kezdenek visszatérni, arra is ráébred, hogy otthon, Ai-földön, a zene és az ének volt mindene. Gyönyörű hangjára itt a Földön is sokan felfigyelnek…

Értékelés:

A sztori egy hercegnőről szól, Ai-ról, aki nem is tudja, hogy először ki is ő valójában, és mit is keres a föld nevű bolygón, főleg Tokióban. De van nála egy tárgy, aminek keresi a megoldását, és annak is, hogy került oda, ahol éppen van. Közben megismerkedik egy sráccal, Kent-el, és a zenének köszönhetően nagyon gyorsan munkát talál, de az üldözői előbb rátalálnak, mint ő saját maga a rejtélyre, hogy hogyan is került oda, és miért nem emlékszik pl: a szüleire. De ahogy halad előre a sztori a maga útján, egy-két emlékfoszlány eszébe jut, ráadásul búcsút kell mondania a számára oly kedves srácnak, nehogy bajba keverje még annál is jobban, amibe már jól belekeverte szegényt. :D

Ahogy a sztori halad előre, és újabbnál újabb kalandok jönnek, úgy egyre szórakoztatóbb ez a manga, és néha egész vicces, főleg egy-két párbeszéd, vagy egy jelenet, vagy cselekmény. :D A karakterek viszont nagyon érdekesek, különösen Ai, és Kent. De leginkább Ai. :D A fantasy szál is nagyon tetszik, plusz a humor, mindent visz, nagyon kíváncsi vagyok, hogy folytatódik Ai sztorija, és hogy mibe keveredik ez a különös leány, aki nem is a földről származik... :D

Kedvenc idézeteim:

"– Hol… vagyok? Hmm…! Finom illat! Várjunk csak, minek is van ilyen illata? Kentnek! Ez az ő szobája! Ez az ő ágya! Valami kezd derengeni… Én… MEGCSÓKOLTAM őt…! Tyű! Jujj! A FRANCBA! Rámásztam! Igen! Totál ki voltam merülve, beleájultam a karjaiba, de akkor is…! Úúúú! Egyáltalán nem emlékszem, mi volt azután!" (84-85. oldal)

"– Takarodj vissza a sarokra, ahonnan jöttél, fehér szuka!
– Majd adok én neked sarkat a hátsódba, vén banya!" (109. oldal)

"– Úgy aludtam, mint akit fejbe vertek! Ez a három nap kimerített." (152. oldal)

"– Lám, lám! A kis hercegnőnk végre felébredt!" (154. oldal)

"– Megvagy! És most velem jössz!
– Aúú!
(…)
– Most már az enyém vagy!
– Sosem voltam senki tulajdona! És a tiéd végképp nem is leszek!" (159-160. oldal)

"– Minden lépéssel erősebben érzem, hogy újra… magányos vagyok." (183. oldal)

A manga adatai:

Manga: Misaho Kujiradou – Courtney Love – D. J. Milky – Christine Boylen: Princess Ai 1. – Útkeresés 

Kiadó: Fumax

Kiadás éve: 2006

Oldal szám: 194. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Szeredás Lőrinc 

ISBN: 9630608774

Illusztrálta: Kujiradou Misaho, Yazawa Ai

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a fantasyt és a mangákat. :)

Ennyi csillagot adok rá:

csiiiiiiiiiillag4.jpg

Végszó:

Szóval, nekem ez is tetszett, érdekes egy sztori, és csak ajánlani tudom mindenkinek. Gyorsan lehet vele haladni, bár kezdőként kicsit döcögősen indult, de aztán belerázódtam . :D További jó olvasást mindenkinek!

Smurfettereads