Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 1. (Az éji hajnal prizmája 1.) c. manga értékelése

covers_20630.jpg

Tegnap befejeztem Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 1. (Az éji hajnal prizmája 1.) c. mangát, amit még júniusban kezdtem el. Nagyon bejött nekem ez a rész, a sztori ugyanannyira érdekes, mint az írónő Princess Ai sorozata, amit már olvastam tavaly, az is tetszett, de ez egy kicsit jobban. :D

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Egy év telt el azóta, hogy Ai hercegnő visszatért a senyvedő, háború sújtotta Ai-Földre, oldalán az időközben szövetségeseivé vált Fúriákkal. Ai sikerre vitte a Második Forradalmat, és Ai-Föld trónjára lépett, jelenleg pedig féltestvérével, a radikális angyalvezérrel, Norával együtt uralkodik.

De nincs minden rendben, ugyanis Ai szenved a magánytól, az elszigeteltségtôl és az uralkodás ránehezedő terhétől. És a Másik Oldalon sem úgy mennek a dolgok, ahogy kellene. Titokzatos erők azon munkálkodnak, hogy mindkét világot romlásba döntsék.

D. J. Milky, Christine Boylan és Misaho Kujiradou jóvoltából Ai hercegnő egy vadonatúj, nagyszabású trilógia főszerepében tér vissza!

Értékelés:

Ez a rész nagyon tetszett nekem, annyira bírom Ai hercegnőt, és Kentet. :D A rajzok, a grafikák pedig nagyon szépek, még mindig nagyon tetszik nekem, és az írónő stílusa is bejön. :D Tök izgin kezdődik Az éji hajnal prizmája első része, hamar be is szippantott engemet, ahogy neki kezdtem olvasni, és aztán be is fejeztem. :-D Ai egy különleges, és nagyon tehetséges is, aki egy nagyon különleges helyről is származik, Ai-földről, mint azt megtudhattuk a Princess Ai részeiből is.

A történet szerint, egy év telt el azóta, hogy visszatért az otthonába, Ai-Földre, a Föld nevű bolygóról, ahol ott kellett hagynia a szerelmét, mert nem volt más választása... Nem igazán tudta túl tenni magát rajta, se elfelejteni a szerelmét, vissza is vágyódott hozzá, hogy újra együtt lehessenek, de nem tudta miként lenne ez lehetséges, egészen addig, míg egy nap történt valami a koncertjén...

Többed magával vissza kellett térnie a Földre, hogy ki bogozzák a szálakat, és megállítsák a gonoszt. De sok minden megváltozott a Földön, Kent is más lett, a zene is, a HTÜ is. Ai-t váratlanul érte, mennyiben más lett minden, s mindenki, főleg Kentet illetően, és nem is igazán tetszett neki a dolog. Közben Ai ellenségei se nyugszanak, most így, hogy tudomást szereztek a jöttéről, és hát... csapdába is csalják. XD

Nagyon kíváncsi vagyok most a folytatásra, hogy mi történik a főhőseinkkel, mi lesz Aival, és Kenttel, a Földdel, és Ai-földet fenyegető háborúról, hisz oly törékeny a béke ott is. Norát nagyon bírtam, ő a harmadik kedvencem ebben a történetben. Kíváncsi vagyok, megfékezik-e a gonosz tettét, és minden visszaváltozik majd-e a régi kerékvágásba, helyre állnak-e a dolgok Ai és Kent között is... Nagyon szeretem ezt a párost, tök cukik. :D

Kedvenc idézeteim:

„Szél jajgat, foszlott vitorláján át látlak… téged, és a tengeren… A holdakon… A csillagokon át kezünk összeér… Jő az eső!” (10. oldal)

„Egy hercegnő… aki csak a nevében az…” (18. oldal)

„Gyönyörű hercegnő… ketrecbe zárva.” (39. oldal)

„– Ha igaz érzéseid szerint cselekszel, áldásom rá.” (42. oldal)

„– Oda se figyelj! Azok a srácok top 40-es lúzerek! Szemetet hallgatnak!” (65. oldal)

„Ma reggel megint arra keltem, hogy fáj az élet.
Az ébresztőóra kegyetlen, egyre halványabban látlak téged.
Szedegetem emlékeim foszlányait.
Rakosgatom a színesüveg élet megbánásait.” (67. oldal)

„Lángoljanak virágok a fekhelyemen…
Tarold le a földet, és perzseld fel az egeket.” (96. oldal)

„– Ha megölöd magad azért, hogy életben tartsd azokat az emlékeket, azt kívánom, bárcsak elfelejtenéd, hogy valaha is léteztem!” (142. oldal)

„– A szépek nem mindig buták.” (160. oldal)

„– Gondoltam, hogy cirkuszi majomként több hasznot lát majd benned. […] De… hercegnő… mindig öröm látni a tökéletes vonásaidat.” (189. oldal)

A manga adatai:

Manga: Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 1. (Az éji hajnal prizmája 1.)

Kiadó: Fumax

Kiadás éve: 2009

Oldalszám: 190. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Kálovics Dalma

ISBN: 9789639861183

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a mangákat, és a fantasyt. :)

Ennyi csillagot adok rá:

Második rész borítója:

covers_92446.jpg

Végszó:

Nekem ez a rész is tetszett, és bátran ajánlani tudom mindenkinek. :) Örülök, hogy én is olvashattam, és ezért hálás vagyok Jolcsinak is. :) További jó olvasást mindenkinek. :)

Smurfettereads