Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 2. (Az éji hajnal prizmája 2.) c. manga értékelése

covers_92446.jpg

Tegnap befejeztem ezt a mangát is, Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 2. (Az éji hajnal prizmája 2.) c. mangát. Ez a rész, a sztori ugyanannyira érdekes, mint az első része és a Princess Ai sorozata is az írónőnek. De ez a része kevésbé tetszett, mint az első Az éji hajnal prizmája 1.

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Ai mindent megtesz, hogy megmeneküljön titokzatos és elvetemült fogva tartói karmaiból, miközben sejtelme sincs, hogy Kent, akit a Másik Oldalon hagyott, vajon él-e még egyáltalán. Kétségbeesett mentőakció veszi kezdetét, és ezúttal talán még Ai varázslatos hangja sem lesz elég, hogy megvédje őt a Fekete Erdő megpróbáltatásaitól. Sötét titkokra derül fény, és Ainak minden bátorságát és erejét össze kell szednie, hogy szembeszálljon az Ai-Földet fenyegető új ellenséggel. De vajon viszontlátja-e még Kentet valaha? D.J. Milky, Christine Boylan és Misaho Kujiradou jóvoltából Ai hercegnő visszatér a vadonatúj, nagyszabású trilógia második kötetében!

Értékelés:

Nem sok mindenre kaphattunk választ, főleg, ami engem nagyon érdekelt volna, arra nem lett meg a válasz. Ai hercegnő csapdába került, ahonnan nehezebb kijutni, mint elsőre gondolta volna… Nem rossz ez a rész sem, mert tök érdekes, és a rajzok is még mindig tökéletesek, de ez a része kicsit zavaros volt nekem. Mármint némelyik jelenet, esemény kicsit fura volt, főleg a vége felé, de még mindig tetszik Ai világa.

Kentet és Norát is nagyon bírom, és persze Ait is. Eleinte furcsálltam, hogy pasinak női neve van, de tök cuki egy karakter, szeretem, ahogy kiáll Ai mellett, és próbál megtenni mindent érte, ahogy Kent is. Hikaru annyira aranyos volt ebben a részben. :D Jóformán nincs senki, akit utálnék, bár Ai ellenségeit nagyon nem csípem, de nem utálom őket. Nora apja pedig fura, ahogy az anyja is, de mégis kíváncsi lennék a folytatásra, de ahogy elnéztem, sajna nincs több magyar nyelvű fordítás belőle. Kár érte… :/

Annak örültem, hogy a HTÜ, nem nagyon kapott szerepet ebben a részben, és megismerhettük a bukottakat is, akik lenyűgözőek, kíváncsi lennék azért az ő történetükre is, hogy lett belőlük bukott, és a kinézetükre is, de van egy sejtésem mi történt velük, hisz Ai is… Na, mindegy! Történt, ami történt ebben a részben, és tetszeni tetszett is, habár nem annyira, mint az első részben, de ez is ugyanolyan pörgős volt, mint az előző részek is. :D Az írónő pedig egy zseni, ahogy az illusztráló is. :D

Kedvenc idézeteim:

„– Anya! Ki fizeti a madarakat, hogy énekeljenek?
– Senki, fiam.
– Nekünk szól az ének?
– A madarak azért énekelnek, hogy éljenek. Amiért mi vadászunk. De senki sem kényszeríti őket.
– Az égnek énekelnek? Amikor bujkáltunk, annyira hiányzott az ég, anya.
– A világ nem csak sötét barlangokból áll, fiam.” (11-12. oldal)

„– Terveink vannak veled, hercegnő.” (47. oldal)

„– Ez tényleg egy tündérmese. Nem tudtam, hogy egy király ilyen fiatal és helyes is lehet.” (61. oldal)

„– Ha tiszteletet vársz, türelmet kell tanúsítanod a feljebbvalóid iránt.” (75. oldal)

„– Nyomorult csontvázak! Megbánjátok még, hogy felbosszantottatok!” (92. oldal)

„– Gyerünk már!!! Valaki…! Akárki…?! Van ott valaki? Valaki! Válaszolj!” (109. oldal)

„– Ó, harcos amazonok…
– Harcos amazonok!” (127. oldal)

„– Meg akarok halni! Jobb meghalni, mint így élni!” (142. oldal)

„– Nem az én stílusom… hogy behódoljak a félelemnek. Ez az. Bármi történjék, bármilyen akadály álljon előttem… Szembenézek vele. Leküzdöm!” (163. oldal)

A manga adatai:

Manga: Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky · Christine Boylen: Princess ​Ai – Az éji hajnal prizmája 2. (Az éji hajnal prizmája 2.)

Kiadó: Fumax

Kiadás éve: 2010

Oldalszám: 176. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Kálovics Dalma

ISBN: 9789639861251

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a mangákat, és a fantasyt. :D

Ennyi csillagot adok rá:

csiiiiiiiiiillag4_1.jpg

Előző része:

covers_20630.jpg

Pincess Ai:

Végszó:

Ez is jó volt, bár az első része jobban megfogott engem, de bátran ajánlom ezt is, mindenkinek, aki szereti a mangákat. :D Örülök, hogy én is olvashattam, és ezért hálás vagyok Jolcsinak is. :D További jó olvasást mindenkinek. :)

Smurfettereads