Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky: Világosság (Princess Ai 2.) manga értékelése

covers_20627.jpg

Ma egy újabb manga értékelését hozom, aminek ma befejeztem a második részét is, éppen az imént, és ez a rész is nagyon tetszett. :D Pörgős volt, és szórakoztató, vicces és egyre jobban tetszenek a karakterek is, meg a sztori is, ami tovább bonyolódik. :D

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A gyönyörű Ai, a távoli Ai-föld szülötte, aki a Föld bolygóra kerülve meghódította az emberek szívét az énekével, egyre magasabbra jut a siker létrafokain. Ám élete nem könnyű. Fokozódó szerelmet érez Kent, a fiatal fiú iránt, aki nincs biztonságban mellette, amíg Ai a hazájából ellene küldött fúriákkal is kénytelen megküzdeni. Kezdetben elhagyták emlékei, de szép lassan feldereng előtte a múlt: ki ő valójában, miért került a Földre, és milyen megpróbáltatások várhatnak rá otthon. Ráadásul Tokióban más oldalról is veszély fenyegeti: lelkiismeretlen lemezkiadója gonosz terveket forral ellene…

Értékelés:

Ai élete még tovább bonyolódik, Tokióban már ő az új, és népszerű rockdíva, akit mindenki imád, alig elkezdett énekelni nekik, máris csodálni kezdték őt, annyira varázslatos. :D Kent ismét felbukkan, aminek csak örültem, és ez az egész fantasy, hard rock, metál vonal nekem nagyon bejön nekem. :D Lassacskán kiderülnek a titkok, hogy hogy ki is ő, meg micsoda is Ai igazából, de már sejtik, hogy nem egy átlagos ember, hisz már szárnyai is vannak, amik valódiak, csak nem hisznek neki eleinte.

De az ellenségei sem nyugszanak, el akarják őt tüntetni az útból, és a végére már a HTÜ is, mert Ai nem egy egy kezesbárány, plusz még tüntetnek is ellene az emberek, szóval bonyolódik a sztori rendesen, és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tartogat a harmadik része. :D A rajzok még mindig nagyon tetszenek, és az írók, meg az illusztrátorok is baromi jó munkát végeztek ezzel a résszel is. :D

Kedvenc idézeteim:

"– Szárnyaim vannak… UTÁLOM ŐKET! Undorító, gusztustalan kinövések! Mindenáron elakartam rejteni őket." (első mondat)

"– Az egészről te tehetsz! Mi a frászért zártál be a lakásba?! Énekesnőnek szerződtem, nem fegyencnek!" (18. oldal)

"– A te hangod, a te varázsod a világot is képes megmenteni!
– És engem kiment meg?" (21. oldal)

"– Sanyarú sors a diáksors!

– Hát igen." (25. oldal)

"Van lelkem, szívem; így születtem… A kínt, mit érzek, már nem rejthetem… Nem vagyok futni kész, de visz a lábam, kimerültem, túl sokat vadásztam." (49. oldal)

"– Mi mindent nem talál az ember egy könyvtárban!" (57. oldal)

"– A szabályokat néha át kell hágni." (57. oldal)

"Nem akarok elválni tőled. Nem akarok egyedül maradni. Inkább veled lennék, mint biztonságban." (85. oldal)

"– Kegyetlenkedtünk velük, rabszolgákká tettük őket… ez így nem mehet tovább. Meg kell értenünk egymást, tisztelnünk kell a másik fajt!" (106. oldal)

"A magány többé már nem hasít,
Ez a kín önmagát kioltja.
A magány többé már nem segít,
Nincs senkim, aki feloldja.

Talán ha mindent hátrahagyok
És innen elmegyek,
Valaki meglátja arcomon
A felszáradt könnyeket.

Ha magam mögött most
Az ajtót bevágnám,
Szavuk fogyna-e
Öngyilkos vágtám láttán?

Sokan beszélnek,
Csak én hallgatok,
Hangjuk elnyomja
Bennem a bánatot.

A bizalom nem ingyen jár,
Meg kell harcolni érte.
A bizalom múlékony bár,
Ha egyszer megvolt, már megérte.

Talán ha bízom és vállalom
A könnyeket arcomon,
Megtalálom egy szép napon
Életem és otthonom." (109-110. oldal)

"– Társra mindannyiunknak szüksége van. És azt is tudom, hogy még ha óva inti is az embert az esze valamitől, amit a szíve súg, az mindig a legtisztább érzés. Ha erre nem hallgatunk, sosem találjuk meg igazán önmagunkat." (125. oldal)

"– Felpezsdítette a véremet!" (165. oldal)

A manga adatai:

Manga: Misaho Kujiradou · Courtney Love · D. J. Milky: Világosság (Princess Ai 2.)

Kiadó: Fumax

Kiadás éve: 2000

Oldalszám: 182. oldal

Kötés: Puhatáblás

Fordította: Szeredás Lőrinc

ISBN: 9789638736420

Illusztrálta: Kujiradou Misaho, Yazawa Ai

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a mangákat, és a fantasyt. :)

Ennyi csillagot adok rá:

csiiiiiiiiiillag4.jpg

Végszó:

Nekem ez a rész is tetszett, és bátran ajánlani tudom mindenkinek. :) Örülök, hogy én is olvashattam, és ezért hálás vagyok Jolcsinak is. :) További jó olvasást mindenkinek. :)

Smurfettereads