Penelope Bloom: Her Muffin – Felfalnám (A vonzalom tárgyai 3.) c. könyv értékelés

covers_625166.jpg

Ma befejeztem végre Penelope Bloom: Her Muffin – Felfalnám (A vonzalom tárgyai 3.) c. könyvet, tetszett nekem is, ugyanolyan lightos romantika, mint az első két része volt, a Bekapnám, és a Megnyalnám is. Nem túl sokat lehet elvárni a karakterektől, nem tesznek semmi világmegrengető akciót, csak teszik a dolgukat, de közben próbálják elkerülni, hogy párkapcsolatot alakítsanak ki, több-kevesebb sikerrel. XD

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

"Egy ​dögös, új főnök szexi testtel és isteni muffinokkal.
Aki ráadásul a középsulis szerelmem.
És nem emlékszik rám.
Ugyan mi gond lehet?
Persze azon kívül, hogy őt látva alig bírom a bugyimban tartani a saját muffinomat, pedig pár hónap múlva fel kell pattannom egy repülőre, hogy Párizsba utazzak egy művészeti suliba, ahol végre valóra válhatnak az álmaim, amikre igazán, hosszú-hosszú évek óta vágyom. Nem hagyhatom, hogy egy pasi keresztbe tegyen ennek. Szerencsére csak egy gyors munkát kaptam tőle, pár dekorcuccot kell csinálnom egy nagy halloweenbulira. Szóval Emily, te szexmániás, nem szabad megtörnöd, még akkor sem, amikor a pasi édesebbnek néz ki, mint a péksütemények, amiket süt. És még akkor sem, ha utánad ő a legnagyobb rajongója az őszi-téli ünnepi időszaknak. Vagy ha ugyanúgy imádja a horrorfilmmaratonokat. Vagy ha elolvadsz már csak a mosolyától is. Szóval bármilyen álomszép is a szeme, tökéletes a teste, tudom, hogy fel kell szállnom arra a gépre, és ki kell vernem a fejemből a gyönyörű gyerekeinket, akikkel a fehér kerítéses házunkban éltünk volna. Ugye?"

Értékelés:

Nem volt rossz történet, inkább olyan lightos, laza romantikus, mint az eddigiek, nem túl sokat lehet elvárni a két főszereplőtől, de szórakoztató páros Ryan és Emily, az nagyon tetszett bennük, hogy mindkettő horrorfan. XD De amúgy nem volt annyira rossz sztori, kb annyira volt jó, mint az eddigiek, de azért tetszett ez is. Ryan és Emily kiegészíti egymást, bírtam a civódásaikat, és az eszmecseréiket néha, jókat nevettem rajtuk, William pedig most is, ahogy az előző részben elérte, hogy vigyorogjak, a hülye poénjain, ez a fickó full lökött, az tuti, és sose fog megváltozni. XD

Ezzel szemben Bruce tiszta jégcsap, jó volt, hogy visszatértek a sztoriba, hogy kivették belőle a részüket, bár Bruce és Natasha most nem igazán hoztak lázba, egy picikét felejtősek, William és Hailey szimpik még mindig, főleg ez a lökött fazon. XD Steve-t nem igazán tudtam hova rakni, kicsit taszított az önelégült egoista hátvéd... Feleslegesnek éreztem az ő karakterét, bár az a pulykás beszólása vicces volt. XD Lilithet viszont nagyon bírtam, ez a csaj totál készen van, de mégis bírtam, ellensúlyozta kicsit Emily személyiségét, meg a többi csajsziét is, kicsit sötétebb, mogorvább karaktere lett. :-D

A nagyit, hát a nagyit én imádtam, ha öreg leszek, én is ilyen akarok lenni, mint ő. XD Bár néha eléggé perverzül nyomja, de mégis vicces, meg olyan cuki nagyi, tök jó pofa, és szabad szájú. XD De visszatérve Ryanre, és Emilyre, szórakoztató páros, és nagyon lazák, nem sietnek el semmit, cukkolják, ugratják egymást, és szerethetőek tudnak lenni, de azért lehetett volna pörgősebb is egy kicsit, túl sokáig vártak, dúlt a macska-egér játék, már lassan azt hittem a könyv közepe felé, hogy nem fog történni semmi, max a búcsú, és egy kicsit meglepett, amikor belevágtak. XD Bár hirtelen is lett vége, az a bizonyos terv majdnem cikin ért véget, de azért csak megoldódott, pedig nem is lett túl bonyolítva. XD

Kedvenc idézeteim:

"Ezúttal másképp lesz. A zsebemben rejlő levél maga az egyenes vonal. Közvetlen járat, ezt még én sem szúrhatom el. Csak meg kell jelennem a reptéren januárban. Egyszerű, mint a levegővétel." (6. oldal)

"Az üzletek már elkezdték telepakolni a polcaikat halloweeni holmikkal, a kukorica formájú cukorkáktól kezdve a tökökig, és nem kevesebb, mint két horrorfilmmaratont néztem végig, bár kábé annyira bírtam az ijesztgetést, mint egy csivava július 4-ét. Legjobban Freddy Krueger paráztatott be. Mármint mi ijesztőbb van a pasinál, aki álmodban kap el? Legalább a többi rosszfiú mellett lehetsz nem buta nőci a horrorfilmekből, akik persze sosem jönnek rá, hogy az alagsor egyenlő a halállal, az emelet egyenlő a halállal, a csépelőgépekkel teli fészer pedig mindenképpen egyenlő a halállal. Őszintén, ha én benne lennék egy horrorfilmben, összeszedném a barátaimat, belenéznék a tükörbe, és megpróbálnám eldönteni, melyikük hasonlít leginkább a cuki szomszédlányra. Mindenki más meghal, a srác pedig, aki menő sportolónak néz ki, valószínűleg titokban maga a gyilkos lenne. Kiszámítható vagy sem, attól még egy nagy párna mögül néztem a horrorfilmeket." (10. oldal)

"Ő az a pasi. Akiről akkor álmodsz, amikor elhalványulnak a fények, és öt percre elmerültél a habfürdőben. Amikor a gyertyák pislákolnak a kád mellett, és halk, selymesen lágy zene száll a levegőben.
"Ott és akkor ki tudtam volna találni pár ezer fantáziát. Annak a pasinak az ötven árnyalata." (15. oldal)

"A szívem kalapált a rövid beszélgetésünktől, és már rég nem éreztem magam ilyen kótyagosnak, pláne attól nem, hogy egy pasival beszéltem. Döbbenetesen jóképű volt, és rendelkezett azzal a gyors, játékos személyiséggel, amit szerettem." (22. oldal)

"Kihívás volt. Szerencséjére szerettem a kihívásokat. És véletlenül pont szerettem sütni is." (32. oldal)

– Ez a te bajod. A sors az arcodba bámul, te meg csak morgolódsz és vonogatod a válladat. Csinálj már valamit! Szerezd meg! Vedd le a lábáról! Támadd le a romantikával!" (47. oldal)

"– Arra gondoltam, kicsit jobban meg kellene ismerjelek, hiszen együtt fogunk dolgozni a projekten.
Az ajkamat rágcsáltam, és elmosolyodtam. Szóval már tegeződünk.
– Pontosan mennyit fogunk dolgozni? Azt hittem, csak néhány posztert és dekorkelléket készítek neked.
– Mindenre rá kell bólintanom. – A hangja kicsit védekezőnek tűnt. Cuki volt.
– Á, értem. (…) A francba a felelősséggel, legalábbis egy darabig! – Talán igazad van. Mit javasolsz, hogyan ismerjük meg egymást? Játszunk valamit telefonon, hogy megtörje a jeget?
– A telefon nem lesz jó. Arra gondoltam, személyesen kellene. Ma este.
Felegyenesedtem ültömben, és kétségbeesetten néztem végig a szerelésemen.
– Ma este?
– Persze. Miért ne?
– Csak úgy. Mire gondoltál?
– Azt mondtad, horrorfilmeket nézel? A lakótársam és a barátnője kisajátították a tévét. Seggfej lennék, ha meghívatnám magam, hogy együtt nézzük? Nagy horrorfan vagyok." (53-54. oldal)

"– A francba! A villámdákóból a „villám” arra vonatkozik, milyen gyorsan kapod elő a nehézfegyvert, nem arra, hogy milyen gyorsan végzel.
– Elmegyünk vásárolni – közölte Ryan.
– Vásárolni… – Steve meztelen, izmos hasát vakargatta a kezében tartott műanyag spatulával. – Azt hiszem, azt még soha nem próbáltam. Hé, ha nehezen áll fel neki, mutass neki pár klasszikus karácsonyi filmet! Seperc alatt benned találja magát, ha felpörgeted az ünnepekkel. Suttogd azt a fülébe, hogy: „feldíszítem a fádat”, vagy ilyesmit! Esetleg kérdezd meg, hogy meg akarja-e tömni a pulykádat!
– Aha – mondta Jenna teljesen komolyan. – A pulykás jobb. Stílusosabb – tette hozzá apró vállrándítással." (72-73. oldal)

"– Úgy érted, úgy fogsz használni, mint egy faltörő kost?
– Nem. Vagyis igen. De óvatosan.
Nagyot nyeltem.
– Oké, ökleljük fel ezt a ribancot! Óvatosan! – tettem hozzá.
Ryan nevetett.
– Tetszik a lelkesedés. Háromra! Egy, kettő, h…" (98. oldal)

"– Pontosan. És ne vegyél fel szexi halloweenjelmezt, mert ha a horrorfilmek szabályai szerint mészárlás történne a partin, minél szexibb a jelmezed, annál hamarabb halsz meg!
(…)
– Hűha! Azt hiszem, igazad van. A horrorfilmrendezők utálják a ledér halloweenjelmezeket. Szerintem le is porolom az „Emberi jogok nyilatkozata” jelmezemet.
(…)
– Nem tudom eldönteni, hogy ezt most találtad-e ki, vagy komolyan beszélsz.
– Azt hiszem, meg kell várnod a holnap estét, igaz?" (118. oldal)

"– Kezdheted te. Látom, hogy izgatott vagy." (139. oldal)

"– Ami azt illeti, tudom, hogyan érdemeld ki ezt a melltartót. A zakódat és a nadrágodat le kell dobnod a tetőről. Nagylelkűnek érzem magam, úgyhogy azt hiszem, az alsógatyádat megtarthatod.
– Hú, így vagy nagylelkű?
Keresztbe tettem a lábamat, közben véletlenül végigsimítottam az erekcióját. Próbáltam komoly arcot vágni, mintha ez is a csábítási manőverem része lett volna.
– Csak mert megkérdőjeleztél, a büntetésed még rosszabb lesz. Megtarthatod a zakót, mert azt én fogom felvenni, amint itt végeztünk. Te hordhatod a partin az Emberi jogok nyilatkozata jelmezemet.
– Ilyet nem tennél! – közölte.
Majdnem felkacagtam, mert őszintén megrémült.
– Ó, dehogynem! Látni akarom, hogyan fest a cuki popód a fegyverviselési jog mögött.
– És nem fejezhetném ki inkább a fenékviselési jogomat ahelyett, hogy azt az izét kelljen hordanom?
Felnevettem.
– Nem. Januárig az a fenék az enyém. És egyik nővel sem akarok rajta osztozni a partin.
– Úgy tűnik, te azt hiszed, hogy ezt befejezzük a parti vége előtt.
– Ne tereld a témát, nem menekülsz! Tedd le azokat a földre! Amikor visszamegyünk, a jelmezem lesz rajtad.
– Már ha beleférek.
– Nyúlik az anyag.
Felsóhajtott.
– Mázlid, hogy most mindennél jobban akarlak téged.
– Azt mondod, kérnem kellene még ezt-azt?
– Azt mondom, fogd be, és hagyd, hogy a magamévá tegyelek!
Mosoly suhant át az ajkamon.
– Hát, ha így mondod…" (158-159. oldal)

"– Úgy néz ki, nem lehetek biztos benne, hogy a tökéletesen kivitelezett tervek benne vannak a DNS-edben, de boldogan benne lennék egy vad menetben. (…) – Ez elég mocskosnak hangzott. Bocsánat.
– Kérlek, ne sajnáld, és szavadon foglak! A vad menet részre értve." (207. oldal)

Könyv adatai:

Könyv: Penelope Bloom: Her Muffin – Felfalnám (A vonzalom tárgyai 3.)

Kiadó: Maxim

Kiadás éve: 2020

Oldalszám: 224. oldal

Kötés: Puhatáblás

ISBN: 9786156013170

Ajánlom: Azoknak, akik szeretik a lightos limonádé romantikus könyveket, cseppnyi erotikával.

Ennyi csillagot adok rá: 

5_es_fel.jpg

Végszó:

Ez volt a harmadik olvasmányom az írónőtől, és eddig nem okozott csalódást, kíváncsi leszek a negyedik rész, hogy fog teljesíteni, és kik lesznek a főszereplők, remélem a már megismert szereplőkről is fogunk még olvasni, főleg Williamről és a nagyiról. XD További jó olvasást mindenkinek! Jó éjt!

Smurfettereads