R. S. Grey: With ​This Heart – Ezzel a szívvel c. könyv értékelése

covers_575223.jpg

Nemrég fejeztem R. S. Grey: With ​This Heart – Ezzel a szívvel c. könyvét, és tetszett ez is az írónőtől. :) Egy könyvét már volt szerencsém olvasni az írónőtől a Testcsel-t, az is tetszett nekem, és ez a sztori is szerethető lett. :)

Fülszöveg:

"Két ​hónappal a találkozásunk előtt még a halál kopogtatott az ajtómon.

Ha egy évvel ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy szerelmes leszek, nekivágok egy őrületes utazásnak, felülök egy Triceratopsra, egy bár pultján fogok énekelni, és hogy elveszítem a szüzességem, azt gondoltam volna az illetőről, hogy be van drogozva.

Aztán találkoztam Beckkel.

A vadító, okos és tagadhatatlanul elbűvölő Beck úgy száguldott be az életembe, mintha az lett volna a küldetése, hogy megértsem, az életet ne vegyem magától értetődőnek. Megmutatta nekem, hogy nincsenek határok, a szabályok a gyengéknek valók, és hogy egy csók pont akkor fog elcsattanni, amikor a legkevésbé számítok rá.

Fenekestül forgatta fel az életemet. Szinte már az utolsó reménysugarat is elveszítettem, amikor hirtelen kaptam egy új esélyt az élettől. Ezúttal viszont nem hagytam, hogy kicsússzon a kezeim közül.

Úgy indultunk útnak, hogy sem vesztenivalónk nem volt, sem garanciánk a másnapra.

Utunk a fiatal, gondtalan szerelemről szólt.

Az elevenen izzó szerelemről.

Egy olyan szerelemről, amihez nincsen térkép."

Értékelés:

Tetszett ez a történet is, már az elején a szívembe zártam Becket, hogy említette a The Walking Deadet, jót mosolyogtam rajta, mert én is imádom ezt a sorozatot. :) Beck tök cuki pasi, hamar meglehet kedvelni, és szeretni, olyan aranyos, és szexi. Imádom. :) Abbyt is megkedveltem, bár néha engem zavart, hogy túl gondol mindent, de ezzel szemben annyira bátor volt, és a civódásaik Beckkel tök vicces volt, és ahogy cukkolták egymást Caroline-el is, szórakoztató volt. Jó kis romantikus, humoros történet, annak ellenére, hogy nem minden csúcs szuper, mert vannak benne szomorú, és fájdalmas részek is, de nem bonyolítja túl a dolgokat az írónő. Az anyukáját nagyon megszerettem, tök cuki volt, és annyira hasonlított az én anyucimra is. :)  A road trip-es részeket viszont imádtam, annyira jó volt őket végigkövetni az úton, főleg a dinoszauruszos jeleneten jót röhögtem rajtuk, meg a tengerpartos rész is tetszett, meg úgy az egész utazás nagyon szerethető volt. :) Beck és Abby együtt jó páros volt, és vicces, meg szerethetőek, élveztem a velük való utazást, még akkor is, ha voltak szomorú, szenvedős pillanatai, mert megérte elolvasni a történetüket. :)

Viszont a szakítós jelenet nem lett a kedvencem, és még húztam a számat is, hogy ez most komoly? Előtte még annyira odavolt érte, aztán hirtelen meg rájött, hogy ez mégsem lesz így jó, nem hallottak ezek még a táv kapcsolatról? :D Nem tetszett, de részben megértettem Abby döntését is, hogy miért küldte el akkor, csak elsőre furcsállottam, de megértettem, hogy szüksége volt rá, a vége pedig annyira aranyos volt, és cuki, jót mosolyogtam rajta. :) Bár azt nem nagyon vágom, minek kellett bele egy meleg báros jelenet. Félreértés ne tessék, jó volt, és vicces is, mert jót kuncogtam rajta, de miért pont akkor kellett bedobni, amikor gyászolt, én nem éreztem helyénvalónak, hogy aztán megint kilépve onnan dagonyázzon a gyászban, egy kicsit fura volt nekem, de azért nem volt rossz, csak fura. Bár lehet, hogy így volt jó, ahogy történt, csak kicsit megdöbbentem rajta. De visszatérve a sztorira, nekem tetszett, jót mosolyogtam rajta néha, csak Caroline-t sajnáltam, mert hamar őt is megkedveltem, de csak ennyit fűznék hozzá: b.ssza meg az a k...g rák. Úgy utálom, hogy majdnem mindenhol ott van.

Kedvenc idézeteim:

"Elég sok választási lehetőség akadt, ami meglepő. Azt hittem, létezik egy szabványméret meg egyféle szín, de nem. Réges-rég termékesítették. A bűntudatról nem is beszélve! Hiszen miért is tuszkolnád bele a szeretteidet egy fekete kerámia csúfságba, amikor személyesebb megoldást is választhatsz? Volt itt minden: terepmintás, szarvasfej alakú urna, csicsás szívek, és az elmaradhatatlan hazafias rétisas alatt ékeskedő amerikai zászló." (7. oldal)

"Egy pillanatig követtem a szememmel, majd felpillantottam a pult fölött lógó táblára, amelyen ez állt: „Áraink halálosan versenyképesek.”
Ízléses." (10. oldal)

"Élni tudni kell!" (13. oldal)

"A gránitól készült recepciós asztal mögötti falon egy hatalmas kézzel írott szöveg virított: „Felejtsd el azt, hogy nem lehet.” (35. oldal)

"– Szia! – böktem ki társalgási készség hiányában.
– Szia!
– Mit csinálsz ébren ilyen későn? – kérdeztem.
Megköszörülte s torkát, majd zizegést hallottam a háttérből. Ágyban van? Egyből elképzeltem őt bokszeralsóban.
– Nézem a The Walking Deadet.
Tíz pont a Beckendélnek! Imádom azt a sorozatot.
– Nincs ahhoz kicsit késő? (…)
– Általában nehezen alszom el.
– Talán azért, mert zombikat nézel – vetettem fel.
Kuncogni kezdett.
– Helyesbítek: embereket, akik zombikat ölnek." (40. oldal)

"– Nem tudom elhinni, hogy már megint ezzel jössz! Abby, milliószor elmondtam, és most már unom. Azt akarom, hogy elmenj. Azt akarom, hogy a tábortűznél szexelj ezzel a sráccal!
– Mármint, benne a tűzben? Milyen beteges dolgokra izgulsz, Caro?" (58. oldal)

"– Jézusom, igazi álomszuszék lehetsz!" (83. oldal)

"– Ne érintsék meg a kiállítási tárgyakat! Ne üljenek fel a dinoszauruszokra! Ne készítsenek illetlen fényképeket a dinoszauruszokkal! – darálta a srác.
– Van, aki megteszi? (…)
A srác megvonta a vállát.
– Nem véletlenül hozták a szabályt.
(…)
– Ez is lehetne a munkád. Lehetnél Miss Őskori Dinoszaurusz Kalandpark. Te is elmondhatnád az embereknek, hogy ne csináljanak szexuális töltetű képeket a dinókkal." (91-92. oldal)

"Egyáltalán létezik olyan pasi, aki fejből tud egy receptet?" (124. oldal)

"A következő néhány pillanat gyors egymásutánban történt. Ujjai a feledésbe dörzsöltek engem, majd a szájával is rásegített. Úgy nyaldosott, mintha én lennék a legfinomabb dolog, amit valaha kóstolt, mintha a tölcsér szélén lefolyó, olvadó fagyi lennék, ami túl jó ahhoz, hogy hagyja lecsöpögni. Az élvezet minden újabb hullámát meglovagoltam. Ahogy az ujját belém tolta, nyelvével a csiklómat izgatta, én pedig újra és újra a nevét lihegtem, eljuttatott engem egy észveszejtő orgazmusig." (166-167. oldal)

"– Ööö, Beck – motyogtam, ő pedig rám nézett. – Fel vagyok izgulva… tényleg, de közben úgy érzem, mindjárt elsírom vagy elhányom magam. – Aggodalmasan összeszorítottam a számat.
Nem arról volt szó, hogy készen állok-e. Több mint készen álltam, és biztos voltam a döntésemben, hogy el akarom veszíteni a szüzességem, csak az agyam nem volt hajlandó elhallgatni. Képtelen voltam megélni a pillanatot.
Arcvonásai azonnal ellazultak, és az előbb még sötétbarna szeme ismét a szokásos, világosabb árnyalatában csillogott.
– Szerintem túl komolyan vesszük ezt az egészet.
– Lehet… Úgy értem, tudom, hogy elvileg be kéne férnie a péniszednek, csak olyan… nagynak tűnik.
– Be fog férni, Abby.
– Azt mondod, tág vagyok? – nevettem.
Finoman beleharapott az ajkamba.
– Hihetetlen vagy!" (220. oldal)

"Javaslata kristálytiszta volt: csak semmi szerelmi civódás, ha egyszer beteg a szíved." (271. oldal)

"Ismeritek azt az érzést, amikor épp készültök beleugrani egy hideg vizes medencébe? Tudjátok, hogy hideg lesz, és hogy csak vissza kell tartanotok a lélegzeteteket, és túlélni. Van az a pillanat, amikor ott álltok a peremén a torkotokban dobogó szívvel, majd mielőtt észrevennétek, behajlítjátok a térdeteket, és ugrotok, anélkül, hogy tudatosan eldöntöttétek volna, hogy megteszitek. Pontosan ez történt, amikor megtettem az első lépést a kör felé. Apró lépés volt, de a testem jóváhagyásként érzékelte a részemről, és anélkül, hogy tudatában lettem volna, már félúton voltam a szobor irányába. A testem haladt előre, ahogy terveztem, az agyam pedig ordított velem, hogy fújjak visszavonulót, és meneküljek, amíg lehet.
A tömeg suttogásban és kiáltozásban tört ki, de a beszélgetés csupán háttérzajként szolgált. Az emberek arca elmosódott, ahogy a szobor felé lépdeltem, ami némán fogadott, én pedig beléptem a belsejébe." (300-301. oldal)

Könyv adatai:

Könyv:  R. S. Grey: With ​This Heart – Ezzel a szívvel 

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2019

Oldalszám: 320. oldal

Kötés: Puhatáblás

ISBN:  9789634574903

Fordította: Rácz Kata

Ajánlom: Azoknak, akik szeretik a hasonló romantikus történeteket. :)

Ennyi csillagot adok rá: 

5_csillag.jpg

Végszó:

Nekem tetszett. Jó volt újra olvasni az írónőtől, tetszik a stílusa, és ahogy felépíti a karaktereket, csak ajánlani tudom. :) További jó olvasást mindenkinek!

Smurfettereads